צ'מפיונסניק: האפליקציה שתטיס אתכם לקמפ-נואו. צילום מסך מיוטיוב

צ'מפיונסניק: האפליקציה שתטיס אתכם לקמפ-נואו

על התכנית בערוץ ניקלודיאון בטוח כבר שמעתם ועכשיו באפליקציה חדשה, תוכלו לצבור נקודות ואפילו לטוס לברצלונה, גם אם לא הייתם ממהתחלה בתחרות. כל הפרטים

מי לא היה רוצה לצאת לאיזה משחק כדורגל שווה בברצלונה? אפליקציה חדשה של ערוץ ניקלודיאון מאפשרת לכם את זה אם רק תצברו כמה שיותר נקודות. על מה מדובר?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

צ'מפיונסניק הוא טורניר טלוויזיוני של היוצר גיורא חמיצר ובהנחיית טל מוסרי, המשלב בין עולמות הכדורגל והאתגרים לילדים. הטורניר מיועד לתלמידי בית הספר היסודי מרחבי הארץ שיגיעו לאולפן של ניקלודיאון ויתחרו זה בזה במשימות טריוויה ואתגרים שונים. האפליקציה תלווה את שעשועון הטלוויזיה החדש של ערוץ ניקלודיאון שיעלה לאוויר בקרוב.

© יחצ

האפליקציה כוללת בתוכה משחקים שונים כמו שאלות טריוויה, משחק סטנגה, משחק זיכרון ועוד, וכן תוספות נוספות שיפתחו בזמנים קבועים. הניקוד לא נצבר רק ברמה האישית, אלא גם ברמה הכיתתית: במקביל לתחרות הטלוויזיונית, הכיתה שתשיג את מירב הנקודות דרך האפליקציה, מקומה יהיה כאחת מהקבוצות בשלב חצי הגמר ולהתמודד מול הכיתות שהגיעו לשלב זה.

© יחצ

בנוסף, הילד או הילדה שיצברו באופן אישי את מספר הנקודות הגבוה ביותר דרך האפליקציה, יזכו אף הם להצטרף לטיסה הזוכה ולטוס לברצלונה. האפליקציה תהיה זמינה גם באפסטור וגם בחנות האנדרואיד בקרוב.

© יחצ
© יחצ

 

 

 

צ'מפיונסניק שעשועון מקורי וחדש, ימי א'- ד', החל מה-31 בינואר עד ה-10 בפברואר בשעה 16:30, בערוץ ניקלודיאון

 

 

תגובות