סמסונג משיקה: המכשירים החדשים בסדרת ה- A. יח"צ

סמסונג משיקה: המכשירים החדשים בסדרת ה- A

סמסונג ישראל הכריזה אתמול על 2 מכשירים מסדרת ה- Galaxy A, הנקראים A7 וA5 ומציעים אלטרנטיבה זולה יותר ועיצוב פרמיום. מה חשבנו עליהם? כל פרטים

תמיד נראו לכם מכשירי סמסונג כיקרים מדיי? הנה המכשירים שבדיוק בשבילכם. סמסונג הכריזה אתמול (8 בפברואר) על השקת סדרת גלקסי A שמיועדת לשוק הביניים וכוללת בתוכה 2 דגמים מעוצבים שנקראים 7A (הדגם הטוב יותר מבין השניים) וA5 המציגים מפרט סביר למדי ומצלמה משופרת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Galaxy A5

המכשיר הראשון, ה- A5, מצויד במסך 5.2 אינץ' ומגיע עם מצלמה אחורית ברזולוציית 13 מגה פיקסל, מצלמה קידמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל, 16GB אחסון וגם מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.1 "לוליפופ". בנוסף, ה- A5 מגיע עם 2 ג'יגה RAM בלבד, סוללה של 2,900 מילי-אמפר ועם תג מחיר של 2,100 שקלים בלבד, מחיר יחסית זול למכשיר מבית סמסונג.

גלקסי A5 © יח"צ

Galaxy A7

הדגם השני והמתקדם יותר בסדרה הוא ה- A7, אשר מצוייד במסך 5.5 אינץ', וכמו ה- A5 הוא מגיע עם מצלמה אחורית ברזולוציית 13 מגה פיקסל, מצלמה קידמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל וגם מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.1 "לוליפופ". בנוסף, המכשיר מגיע עם 16GB אחסון, 3 ג'יגה RAM ועם סוללה מרשימה גדולה יותר של 3,300 מילי-אמפר שמבטיחה הטענה מהירה ו2 ימי עבודה רצופים. מחירו של מכשיר זה צפוי לעמוד על כ- 2,400 שקלים.

גלקסי A7
גלקסי A7 © יח"צ

בנוסף, שני הדגמים תומכים בשירות ה- Samsung Pay: שירות חדש אשר יהיה זמין לשימוש בישראל בעתיד הקרוב ומוגן על-ידי אימות טביעת אצבע. השירות פועל עם טכנולוגיית העברת כספים מגנטית מאובטחת (MST) ובטכנולוגיית ה- NFC. לסיכום מדובר בשני מכשירים בעלי מותג ועיצוב מרשים, המתאימים בעיקר לשוק הביניים.

גלקסי A7
גלקסי A7 © יח"צ
תגובות