אירוע נוסף של אפל: סיכום כל ההכרזות מאמש. מתוך ההכרזה

אירוע נוסף של אפל: סיכום כל ההכרזות מאמש

חברת אפל השיקה אתמול אייפד פרו מוקטן, אייפון חדש הדומה בגודל 4 אינץ',עדכונים ל-ios 9 ול-tvOS שהושקו כבר, רצועות חדשות לאפל ווטש ולראשונה סירי בעברית

כשנפתח האירוע עלה טים קוק, מנכ"ל אפל והזכיר כי ב-1 באפריל הקרוב אפל תחגוג 40 שנה והתחיל את האירוע כשהציג את כל מוצריה ב-40 שנה האחרונות, מהמחשב הראשון עד האייפונים והאייפדים החדישים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לאחר מכן, קוק הזמין את ליסה ג'קסון לבמה כדי להסביר על איך אפל שומרת על הסביבה, כאשר ג'קסון מסבירה כי 93 אחוזים מכלל הפעולות של החברה פועלים על האנרגיה הירוקה וגם קופסאות מוצריה ממוחזרות ולאחר מכן היא מציגה את "ליאם", הרובוט שיפרק את מוצריה הישנים של החברה העוזר לשיפור המחזור של מכשירי האייפון.

אחר כך עלה טים קוק לבמה והסביר שהאפל ווטש הוא השעון החכם הנמכר ביותר בעולם ולאחר מכן הכריז על הרצועות החדשות והצבעוניות לדגם האפל ווטש ספורט וכמה רצועות לדגם השעון הרגיל. קוק הפתיע כשאמר שמחירו ההתחלתי של השעון ירד ב-50 דולרים, מ-349 דולר ל-299 דולר.

© מתוך ההכרזה

לאחר השעון, קוק החל להסביר על האפל טיוי ואמר כי למוצר יש כבר יותר מ-5000 אפליקציות בחנות האפליקציות שלה אחרי חצי שנה בלבד מאז החלת מכירתה ולעדכון הגירסה שלה יש כמה פיצ'רים חדשים, כמו סירי ל-app store, Live photos ותיקיות לאפליקציות.

עכשיו, אחרי כל כך הרבה שמועות זהו הכרזתו של האייפון החדש, אייפון SE, האייפון בגודל 4 אינץ', דבר שלא ראינו בהשקות של אפל מאז 2013, והאייפון יראה בדיוק כמו אייפון 5s, רק עם רכיב A9 ובמהירות גבוהה פי 2 מזו של אייפון 5s, עם מצלמה אחורית עם 12 מגה פיקסל, Live photos, 4K ו-apple pay. צבעים: אפור, זהב, ורוד וכסף.

© מתוך ההכרזה

המחירים יעמדו על 399 דולר עבור 16 גיגה בייט או 13.30 דולר לחודש, 64 גיגה בייט – 499 דולר או 16.64 דולר לחודש. המכירה המוקדמת תתחיל ב24.3.16 ומכירה בחנויות ב-10 מדינות בעולם תהיה 31.3.16. בישראל זה יגיע בסוך חודש מאי הקרוב.

תורה של מערכת ההפעלה iOS  וכמובן שתחילה חברת אפל תשווה בינה לבין אנדרואיד וכיום 80 אחוז מהמכשירים של אפל רצים עם הגרסה החדשה ביותר, ורק 2 אחוז ממכשירי אנדרואיד רצים עם הגרסה החדישה ביותר. אפל הכריזה על ה-ios 9.3, עדכון לגרסה התשיעית, ובהתחלה קוק הסביר על ה-Night Shift, שיעמעם את מסך המכשיר במהלך שעות הערב ומעכשיו תוכלו לשמור פתקים בסודיות עם סיסמא ועם Touch Id, וגם הדבר שחיכינו לו כבר כמה וכמה שנים, סירי סוף סוף תהיה גם בעברית! העדכון כבר באוויר!

© מתוך ההכרזה

לאחר מכן, הציגה אפל את הגרסת מיני שלה לאייפד פרו שהוצג לפני כחצי שנה, אייפד פרו בגודל 9.7 אינץ'. האייפד פרו המוקטן יגיע עם אותם רכיבי מסך של האייפד פרו הגדול וכמו כן יגיע עם 4 רמקולים בארבע פינות האייפד, מעבד A9X ומצלמה עם 12 מגה פיקסל וצילום של 4K. האייפד פרו החדש יהיה מסוגל להתאים את טון טמפרטורת המסך בהתאם לסביבה. וכמו האייפד פרו הגדול, גם המוקטן יקבל מקלדת בגודל מותאם. צבעים: אפור, זהב, ורוד וכסף.

המחירים יתחילו עבור 32 גיגה בייט – החל מ-599 דולר, עבור 128 גיגה בייט –החל מ- 749 דולר ועבור 256 גיגה בייט – החל מ-899 דולר. המכירה המוקדמת תתחיל ב24.3.16 ובחנויות ב-31.3.16.  

© מתוך ההכרזה
תגיות
תגובות