השקת המכשיר LG G5: מה זה אומר טלפון מודולרי?. LG

השקת המכשיר LG G5: מה זה אומר טלפון מודולרי?

הבוקר (ב') הושק המכשיר החדש של חברת LG הקוריאנית, ה-LG G5. אז האומנם רק בשבוע הבא יהיה אפשר לרכוש אותו, עד אז - מה מפרט המכשיר?

ה-G5 של חברת LG הוא מכשיר חכם מודולרי שמגיע עם מעבד הסנאפדרגון 820 של חברת קוואלקום. המכשיר בעל מסך 5.3 אינץ' בטכנולוגיית IPS Quantum ברזולוציית QHD. אחד הפיצ'רים המעניינים במכשיר הוא פיצ'ר ה-Always On שמציג תמיד את מצב הסוללה, את השעה, את התאריך והתראות, גם כשהמכשיר במצב שינה. סוללת המכשיר בנפח 2800mAh ונפח זכרון הפעלה של 4GB. המכשיר יגיע לחנויות החל מיום שני בשבוע הבא כשהוא יהיה זמין בצבעים טיטניום, כסוף, זהב וורוד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© LG

בטח שמעתם את המילה מודולרי ולא הבנתם על מה מדובר: המודולריות מתבטאת בשליפת החלק התחתון של המכשיר, וכך אפשר בדרך זו להחליף סוללה וגם לטעון רכיבים חדשים ושונים כמו: מודול מוזיקה שונה ואיכותי, מערכת בקרה של מצלמה ומודולים נוספים שיגיעו בהמשך.

© LG

המחיר לצרכן יהיה כ-3,450 שקלים והרוכשים הראשונים (לא נתנו שום מגבלת בשלב הזה) יהנו ממתנת רכישה, שתכלול סוללה נוספת ומטען שולחני. מודול המצלמה יעלה כ-499 שקלים, מודול המוסיקה יעלה כ-749 שקלים, מצלמת ה-360 שאיננה חלק מודולרי מהמכשיר תעלה כ-1,199 שקלים ומשקפי ה-VR יעלו כ-1,199 שקלים.

תגיות
תגובות