איך מבטלים את פרסומי הספאם בפרופיל האישי שלנו?. shutterstock

איך מבטלים את פרסומי הספאם בפרופיל האישי שלנו?

נמאס לכם שמפרסמים בשמכם כל מיני קישורים לדברים שבחיים לא נכנסתם אליהם דרך הפייסבוק? יש דרך מאוד פשוטה איך לבטל את זה

אתם נכנסים לפייסבוק ורואים שלפני שעתיים שיתפתם לכאורה סרטון או כתבה מאיזה אתר מפוקפק, אבל אתם זוכרים בוודאות שאתם לא עשיתם דבר שכזה. אז סתם שתדעו, אפשר לפתור את הבעיה הזאת בקלות, כל מה שצריך לעשות, זה לעקוב אחר כמה צעדים פשוטים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז קודם כל למה זה קורה: אתם נכנסים לקישור מפוקפק שכזה, ואז מבקשים מכם להירשם עם חשבון הפייסבוק שלכם. אחת ההרשאות שיבקשו מכם, זה לאפשר לאפליקציה לפרסם דברים בשמכם (נגיד בקנדי קראש אתם רוצים לבקש חיים או להגיד שעברתם שלב). לאחר שאישרתם את זה, אותה האפליקציה יכולה לפרסם כל דבר, כולל את הספאם הזה שאתם רואים.

לחצם אישור? הם יכולים לפרסם
לחצתם אישור? הם יכולים לפרסם

רגע, אז לפי מה שנכתב פה, אסור לתת לאף אפליקציה את ההרשאה הזאת. זה לא נכון, כי יש אפליקציה שאנחנו כן נסמוך עליהם שהם לא יעשו לנו את הבעיות האלו. לדוגמה: אפליקציית וויז ואתרים כמו IMDB לא יעשו לנו שום בעיה שכזאת.

אחרי שהבנו למה זה קורה, איך מסדרים את זה?

אז קודם כל, ללחוץ על החץ למעלה וללחוץ על הגדרות

בתפריט שיש לכם בצד, תלחצו על אפליקציות

זה העמוד שהגעתם אליו

© עמוד האפליקציות

בעמוד הזה, יופיעו כל האפליקציות שאתם אישרתם שימוש דרך החשבון האישי שלכם. חשוב לציין: האפליקציות שיופיעו הן אלו שאישרתם שימוש, לא אלו שאישרתם פרסום פוסטים בשמכם! אז אחרי שהבנו את זה, מה עושים עכשיו? 

מצאתם את האפליקציה שעושה לכם בעיה, עכשיו ללחוץ על איקס ולמחוק

נשאר דבר אחרון שחובה לציין: האפליקציה שראיתם בתמונה האחרונה היא האפליקציה שאישרתי לאחר שלחצתי על הקישור של שי חי בהתחלה. לפעמים, האפליקציות שעושות את הבעיה מסתירות את עצמן ומסוות את עצמן תחת שמות אחרים - לכן צריך לשים לב לכל האפליקציות שנראות מוזר או לא קשורות.

פשוט, לא? בהצלחה!

תגובות