6 אפליקציות כחול-לבן לכבוד יום העצמאות. צילום מסך מיוטיוב

6 אפליקציות כחול-לבן לכבוד יום העצמאות

אנו מכירים המון אפליקציות אך לפעמים אנחנו לא יודעים שהן בכלל פיתוח כחול-לבן. לכבוד יום העצמאות מצאנו עבורכם שש אפליקציות מהמדינה הקטנה

Viber

אפליקציה שנועדה לביצוע שיחות והייתה מבין הראשונות בתחום אשר מאפשרות שיחות באמצעות אינטרנט בלבד. כיום ניתן לערוך בה שיחות ווידאו ובנוסף, ישנה גרסה התומכת גם בווינדוס, כלומר עובדת גם במחשב. כיום יש לאפליקציה מעל ל-200 מיליון הורדות, וזו אכן אחת האפליקציות הישראליות המוצלחות בעולם. יזם האפליקציה הוא טלמון מרקו, יזם אמריקאי ישראלי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

משו"ב

משו"ב (מידיות שקיפות ובקרה) היא אפליקציה הנועדה לעשות קצת סדר בראש התלמיד, ולדאוג לכך ששום ציון או הערת התנהגות לא ייעלמו. האפליקציה עובדת רק בבתי ספר, שם מעדכנים המורים את התנהגותו של התלמיד, את הישגיו הלימודיים ואף שולחים הודעות אם רצו לתת עוד שיעורי בית או רק להודיע כי לא יגיעו בתאריך זה או אחר. כ-550 בתי ספר בארץ משתפים פעולה עם היישום. אם המורה נעדר לתקופה מסוימת או שיש חופש כלשהו, התלמיד יקבל בזמן אמת את ציוניו הישר למכשירו ובכך יהיה מעודכן בכל עת בציוניו.

© צילום מסך מאתר משו"ב

ME

האפליקציה תסייע לכם לאתר מספרים שאינם נמצאים לכם באנשי הקשר אך מתקשרים אליכם ואינכם יודעים מי זה. אפליקציית ME תעזור לכם בכך ותגלה לכם מי המתקשר החסוי, ובנוסף גם בזמן אמת כשמחייג אליכם תוכלו לדעת מי זה. בכניסה לאפליקצייה יש לכם אפשרות לדעת איך חברים ומשפחה קוראים לכם במכשיר האישי שלהם. כיום האפליקציה מונה מעל ל2 מיליון הורדות.

 

חדר וחצי

אין ספק שהמשחק הכי מצליח של השנה בישראל שמפתחים ישראליים פיתחו הוא חדר וחצי. מיליון אנשים כבר שיחקו בזה והיו "אלופים!" "תותחים!" ואפילו "איזה לוזרים!". המשחק התפתח מהפינה בארץ נהדרת של ניר וגלי בשם "חדר וחצי", בה מסופר על עלילת שולי הקוסם הכושל ורהיטיו המדברים. בפינה נתקלנו בטוסטר טבעוני, מקרר ממורמר, שואב אבק מסטול ועוד. המשחק היה כל-כך פופלרי כך שאין אחד שלא שמע על האפליקציה הזאת.

 

דפ"ר 90

צו ראשון יכול להיות חויה מלחיצה במיוחד, בעיקר המבחנים הפסיכוטכניים. הם בסוף היום המתיש הזה של הצו הראשון, אחרי שהיינו בכל התחנות ובדיוק מתי שכל העצבים והעייפות מתחילים. אנחנו מסתכלים על המבחן ולא יודעים מה לעשות. בשביל זה, האפליקציה הזאת כאן. אפליקציה שפותחה לתרגול מבחנים פסיכוטכנים והנכת המלש"בים למבחן בצורה טובה יותר. באפליקציה יש מעל 800 שאלות ותרגולים והערכה הבסיסית היא בחינם, אבל למי שרוצה לתרגל מבחנים יותר מורכבים יצטרך לשלם. אחלה אפליקציה שעוזרת להפחית מהלחץ שיש בכל היום הזה.

© צילום מסך מהאפליקציה

גט טקסי

בצורה הכי פשוטה שאפשר: גט טקסי היא האפליקציה שתעזור לכם לתפוס מונית בצורה הכי פשוטה וקלה. באמצעות המערכת הזאת אתם תוכלו להזמין מוניות עתידיות רק בלחיצה כפתור, לברר על תאריכים שונים ואף להשתתף בכל מיני שיתופי פעולה הקיימים שם. גט טקסי מוערכת במיליונים ואפילו עשתה שיתופי פעולה עם קוקה קולה העולמית, חברת ADIKA ועוד. אין ספק שגט טקסי עשתה שינוי אדיר בתחום התחבורה הציבורית והמוניות בפרט, וניתן להשתמש בה ברוסיה, ניו יורק, לונדון ועוד.

 
תגובות