מקבל מיליוני צפיות ביוטיוב בגלל שהורס סמארטפונים. צילום מסך מיוטיוב

מקבל מיליוני צפיות ביוטיוב בגלל שהורס סמארטפונים

מטנק שעולה על אייפון עד לזריקת אייפון לתוך מנורת לבה ואף ללבה אמיתית. את הכול אפשר למצוא בערוץ היוטיוב TechRax שאותו מנהל בחור בן 23 מאוקראינה

טאראס מקסימק, בחור בן 23 מאוקראינה מפרסם בערוץ היוטיוב שלו, TechRax, סרטונים בו הוא מצלם את עצמו מראה דרכים יצירתיות להרוס סמארטפונים. כשהצטרף ליוטיוב בשנת 2009, מקסימק בכלל פירסם סרטוני פתיחת וסקירת גאדג'טים, ללא הרבה אקשן ופיצוצים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בספטמבר 2012 פירסם מקסימק את "הסרטון הכי מלהיב שעשיתי בערוץ שלי" כפי שהוא מודה בהתלהבות בתחילת הסרטון. בסרטון מקסימק בדק את הסיבולת של מכשיר האייפון 5, הוא הכה בו בפטיש באזורים, עוצמות ומגבהים שונים. מאותו סרטון מקסימק לא חזר לסרטונים המסרותיים שלו. 

© צילום מסך מיוטיוב

הוא השווה פאלפונים שיצאו לשוק בזמנים סמוכים, ניפץ עשרות סמארטפונים ממותגים שונים בעזרת פטיש ובדק את עמידות המסך בעזרת סכין. הוא זרק גאדג'טים לג'קוזי והחריב אייפונים בכל דרך אפשרית. והמספרים אומרים את שלהם. יש לו יותר מארבעה מיליון רשומים בערוץ שלו וכמעט שמונה מאות מיליון צפיות על כל סרטוניו ביחד. כשסרטון בודד מקבל כשתי מיליון צפיות בממוצע.

לא נראה שמקסימק מתכנן להאט את הקצב בזמן הקרוב. לאחרונה, הוא אף התחיל סדרה חדשה בערוץ שבה הוא זורק אייפונים עם מגנים שונים מגובה של כשלושים מטרים ומראה את התוצאות למיליוני עוקביו. להנאתכם כמה סרטונים מובחרים מערוצו של מקסימק.

מה קורה לאייפון שדורסת אותו רכבת?

 

אייפון בלבה רותחת?

 

מה קורה כשיורים כדורי פיינטבול על אייפון?

 

 

תגובות