זו תמונה של ה-P9? וואווי נתפסת על שיווק שיקרי. וואווי

זו תמונה של ה-P9? וואווי נתפסת על שיווק שיקרי

לפני כמה ימים, חברת וואווי פרסמה תמונה שבאה בעצם להכריז על תעוזת הצילום שיש במכשיר P9. העניין הוא שגילו כי התמונה בכלל לא צולמה עם המכשיר, אלא בעזרת מצלמה מקצועית. כל הפרטים

כחלק ממסע הפרסום והשיווק של חברת וואוי עם המכשיר הדגל החדש שלה, ה-P9, הם פרסמו תמונה של בחורה פוטוגנית ואיכות הצילום של התמונה פשוט טובה. מה הבעיה עם זה? מי שפרסם את התמונה ברשת החברתית Google+, שכח ששם אפשר לדעת דרך איזה מכשיר צולם התמונה.

עוד בערוץ הדיגיטל של אתר פרוגי:

המצלמה
המצלמה © יחצ

אם נסתכל על התמונה ונניח שהיא צולמה באמת על ידי הסמארטפון, אז באמת המצלמה הזו מדהימה לחלוטין, לדוגמה שימו לב אל קרני האור שמתחברות. התמונה הזו כה טובה עד כדי שאפשר להניח שהתמונה עברה עריכה כדי שתגיע לאיכות שכזו. אבל מה שמגלים, די מטה את המאזניים. לפי הפרטים של התמונה, הצילום הזה הוא בכלל של מצלמה מבית קאנון, ה-eos 5d mark iii, ובכלל לא של ה-P9.

© מה כתוב שם? קאנון?

עכשיו, בואו נסתכל על מה שוואווי כתבה ברשת החברתית על התמונה הזו: "הצלחנו לתפוס זריחה יפה... מצלמות ה-Leica הכפולות של #HuaweiP9 הופכות צילום בתנאי תאורה נמוכים לכזה תענוג. נסה לגלות מחדש את צילום חכם ולשתף תמונות הזריחה שלך איתנו. #OO" - וואוי בחיים לא אמרה שהתמונה הזו צולמה דרך ה-P9, אבל מתוך הטקסט אפשר להבין כך.

לאחר פניית האתר androidpolice, החברה מחקה את התמונה ומסרה את ההודעה הבאה: "זה כבר ידוע שהתמונה שפורסמה היא לא צולמה על ידי P9. התמונה שצולמה כחלק מהקמפיין באה כדי לעורר את הקהל שלנו. אנחנו מודים שאנחנו היינו אמורים לכתוב ולהודיע שהתמונה לא צולמה עם המצלמה של המכשיר, זו לא הייתה כוונתנו ולכן מחקנו את התמונה".

תגובות