עכשיו גם בטלפון: המשחק הרשמי של "שליחות קטלנית". יחצ

עכשיו גם בטלפון: המשחק הרשמי של "שליחות קטלנית"

"שליחות קטלנית" יורדת ממסך הקולנוע הגדול ומגיעה למכשירי המובייל והפעם בתור משחק בהשראת העלילה והדמויות

הסרט "שליחות קטלנית" יגיע בקרוב גם למסכי המובייל, כך הודיעה היום חברת Skydance, חברת ההפקה של הסרט החמישי בסדרה על שיתוף פעולה ביחד עם אחת מהחברות המובילות בתחום פיתוח למכשירי המובייל פלאריום, בניסיון פיתוח משחק למכשירי האנדרואיד וה- ios המבוסס על הסרט "שליחות קטלנית" של חברת skydance.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המשחק שיגיע לחנות האפליקציות "גוגל פליי" של גוגל ולחנות האפליקציות של אפל, ה"אפ סטור", בתחילת שנה הבאה ימשיך את סיפור המאבק בין מחתרת ההתנגדות האנושית לבין "סקיינט", מערכת ממוחשבת. למשתמשי המשחק תהיה אפשרות לבחור האם להוביל את המחתרת או את "סקיינט".

© יחצ

"למשחקי מובייל יש פוטנציאל אדיר להרחיב את יריעת הדמויות והחוויות שיצרנו עבור הסרט ולספק לקהל ולמעריצים פרספקטיבה חדשה של התוכן שלנו", אמר ג'סי סיסגולד, סמנכ"ל התפעול של חברת ההפקה, skydance media. "לפלאריום יש מוניטין רב ביצירת המשחקים העדכניים ביותר בשוק שהם משחקי ה-MMO ואנו נרגשים להתחיל את עבודתנו המשותפת עמה כדי להפוך את טרמינייטור למשחק מובייל מצליח שיסחף אחריו את המשתמשים בדרכים חדשות ויצירתיות" הוסיף ג'סי.

פלאריום יתחילו לפתח את המשחק כבר בימים הקרובים וישלבו בתוכו את הדמויות האהובות מתוך הסרט. המשחק יהיה משחק רב משתתפים. הוא יוצע בחינם למשתמשי אנדרואיד ולמשתמשי ios ויהיה זמין כבר בתחילת שנה הבאה. "במשחק הזה אנחנו קוראים לשחקנים שלנו לבחור צד ולשנות את ההיסטוריה לעזור לאנושות לנצח או לחסל אותה. זה יהיה מרגש!". אמר מנהל הפיתוח העסקי של פלאריום.

תגובות