רוצו להוריד: חמש אפליקציות חובה בחופש בגדול. צילום מסך מיוטיוב

רוצו להוריד: חמש אפליקציות חובה בחופש בגדול

החופש הגדול כבר התחיל לחלקנו או עוד מעט יתחיל ולכבוד זה החלטנו להביא לכם אפליקציות שאתם חייבים להוריד כדי לעבור את החופש הכי טוב שאפשר

חופשת הקיץ החלה ובעקבותה ריכזנו עבורכם את חמש האפליקציות שעליכם להוריד ממש עכשיו בשביל לעבור את הקיץ בצורה הטובה ביותר. מכל הבחינות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

1. MOOVIT

תחבורה ציבורית בחופש הגדול היא עניין יום יומי לים, לבריכה או סתם לחברים. אפליקציית מוביט בצורה פשוט ויעילה תעזור לכם להגיע על היעד בצורה המדויקת ביותר. כתבו לאן אתם רוצים להגיע ומאיפה ובתוך מספר דקות תקבלו את כל המסלולים האפשריים בדרך אל היעד!

 

2. בני נוער עובדים

רובנו מנצלים את הקיץ כדי להרוויח כמה שיותר כסף, אבל איך נדע שלא מרמים אותנו? לשם כך נוצרה האפליקציה של משרד הכללה, יש שם את כל החוקים שאנחנו  צריכים לדעת ובנוסף שעון עבודה, מזינים את הפרטים והשכר. מתחברים בכל פעם שמתחילים לעבוד ומתנתקים כשמסיימים והאפליקציה תחשב לכם כמה אתם אמורים לקבל.

3. Endomondo

כולנו יודעים שבקיץ הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על הכושר לשם כך קיימת האפליקציה הזו. אתם יוצאים לריצה? הפעילו אותה והיא כבר תמדוד לכם את המרחק, את הזמן, את הקצב לכל ק"מ בנפרד ואפילו תדבר איתכם תוך כדי ותעדכן אתכם בקצב! רק אל תשכחו להפעיל את המיקום במכשיר כי לגלות אחרי שני ק"מ שהאפליקציה לא פעלה זה לא כיף.

 

4. Pixwords

יהיו לנו המון זמנים מתים במהלך החופשה ומה יותר טוב מלהעביר אותם עם משחק שצריך להפעיל בו קצת את הראש? בפיקסווארד עליכם לגלות בכל שלב כמה מילים על ידי תמונה בלבד, השלבים הראשונים עוברים מהר ואחר כך עולים לרמת חשיבה יותר גבוהה. למתייאשים מבננו תוכלו למצוא בקלות את התשובות באינטרנט ולהמשיך לשלב הבא.

5. I tube

הכרחי בהחלט! מה יותר טוב מלהעביר את הזמן בנסיעה עם אוזניות ומוזיקה טובה? או ללמוד וברקע לשמוע את השיר האהוב? או אפילו סתם לשכב במיטה לנוח ולשמוע שירים?

נכון שהבטחנו חמש אפליקציות אבל לא יכולנו שלא להכניס את:

6. פרוגי

לאחרונה השקנו את האפליקציה שבזכותה תוכלו להישאר מעודכנים בהכול, כל הזמן ובכול מקום! רוצו להוריד!

תגובות