סאבסקרייב: הדי.ג'יי טייד לוי והביוטרית מאי צרפתי. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: הדי.ג'יי טייד לוי והביוטרית מאי צרפתי

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - טייד לוי ומאי צרפתי

טייד לוי

טייד לוי פתח את ערוץ היוטיוב שלו TydeLevi בינואר 2011. הוא רק בן 16, אבל לערוץ היוטיוב שלו יש יותר מחצי מיליון רשומים וקרוב ל-20 מיליון צפיות. גומות, מבטא אוסטרלי, חוש הומור, אלו שלושת המילים שמתארות את טייד. לערוץ שלו אין נושא מסוים, לוי מעלה סרטונים שונים ומגוונים וברבים מהסרטונים הוא פשוט מדבר על נושאים רנדומלים ומספר סיפורים מחייו האישיים.

 

מדי פעם לוי מארח בערוץ שלו יוטיוברים אחרים, תוכלו למצוא גם כמה סרטונים שבהם מארח לוי את הוריו ואף את אחיו הגדול, הלו הוא טרוי סיוון - יוטיובר בפני עצמו. חוץ מהיותו יוטיובר, לוי הוא גם דיי ג'יי שמתקלט במסיבות ומחמם להקות באוסטרליה ומחוצה לה.

עוד בערוץ הדיגיטל של אתר פרוגי:

מאי צרפתי

מאי צרפתי רק בת 14, אבל היא כבר בין היוטיובריות הצעירות המובילות בישראל. צרפתי פתחה את ערוץ היוטיוב שלה may world באוגוסט 2014 ויש לה מספר מרשים של 15 אלף רשומים. הערוץ של צרפתי עוסק בביוטי, איפור, טיפוח ואופנה והוא לא נופל ברמת המקצועיות שלו מערוצי יוטיוב של בנות בוגרות יותר. סקירות, מדריכי איפור, טיפים, צרפתי שולטת בכל אלו ביד רמה.

 

צרפתי גם מעלה לערוץ שלה סרטונים שלא נוגעים בתחום הביוטי, כמו אתגרים, טאגים, וולוגים, סרטונים יותר אישיים ושיתופי פעולה עם יוטיוברים ישראלים אחרים. לא מזמן עשתה צרפתי שיתוף פעולה עם היוטיוברית הישראלית המצליחה אשלי וקסמן בקשי. חוץ מהערוץ הראשי, לצרפתי יש גם ערוץ וולוגים mayTV שאותו היא משתדלת לתחזק ומעלה אליו וולוגים מאירועים, השקות ומחיי היום יום שלה. מדי פעם היא גם מעלה אליו סרטוני בונוס שלא תמצאו בערוץ הראשי שלה.

 

 

תגובות