עכשיו גם בישראל: שירות "אפל מיוזיק" הגיע לארץ. צילום מסך מיוטיוב

עכשיו גם בישראל: שירות "אפל מיוזיק" הגיע לארץ

אחרי שנה שהשירות מופעל בהרבה מדינות ברחבי העולם, הוחלט להתחיל להפעיל את שירות "אפל מיוזיק" גם בישראל. כמה השירות בישראל יעלה? כל הפרטים

לפני כשנה השירות המוצלח של חברת אפל ה"אפל מיוזיק", שנותן גישה להאזנה לאמנים רבים ללא הגבלה תמורת תשלום חודשי קבוע, הושק בעולם. כבר מעל ל- 100 מדינות נכנסו לשירות הזה, והחל מהיום, הוחלט לצרף את ישראל לרשימת המדינות שמקבלות את השירות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אפל ידועה בכך שאחת ההכנסות המשמעותיות ביותר שלה זו המוזיקה שלה. האייטיונז שקיים כבר הרבה שנים ונותן לגולשים אפשרות לקנות אלבומים של אמנים רבים, ובשנה האחרונה גם האפל מיוזיק שצבר תאוצה עם מעל ל40 מיליון שירים שכבר זמינים שם, ו15 מיליון משתמשים. האפליקציה נותנת אפשרות האזנה לאלבומים, שירים וגם צפייה בקליפים רבים, ובנוסף, קיימים בה פלייליסטים רבים שנוצרו על ידי מומחים למוזיקה. והיתרון הוא שהמוזיקה לא נמצאת בזיכרון המכשיר אלא מושמעת דרך האינטרנט.

© צילום מסך מיוטיוב

השירות בישראל יעלה 19.90 ש"ח לחודש למשתמש יחיד, ו29.90 ש"ח למשפחה (עד 6 משתמשים). מחיר זה הוא חצי מהמחיר בארה"ב (10 דולרים ליחיד ו15 דולר למשפחה) מכיוון שאפל רוצה להיות תחרותית מול המתחרות השולטות בארץ כמו פלאפון מיוזיקס, סלקום ווליום ופרטנר MyBeat שמציעות את השירות גם הן ב19.90 ש"ח. בנוסף, אפל מיוזיק מציעה לנרשמים 3 חודשי ניסיון בחינם.

האפליקציה זמינה למכשירי iOS שנכנסים לשירות דרך ה- apple ID אך יש לזכור לבטל את השירות אחרי 3 חודשים אם אינכם רוצים להמשיך את השירות. עם זאת, האפליקציה גם זמינה למשתמשי אנדרואיד בפליי סטור.

תגובות