סאבסקרייב: הסקוניג'וליס ומיכל מצוב. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: הסקוניג'וליס ומיכל מצוב

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - הסקוניג'וליס ומיכל מצוב

הסקוניג'וליס

הכירו את אחת המשפחות המתוקות ביותר ביוטיוב - הסקוניג'וליס. ערוץ היוטיוב SACCONEJOLYs נפתח בדצמבר 2009 על ידי ג'ונתן סקוניג'ולי. ג'ונתן הוא דיילי וולוגר וכשפתח את הערוץ הוא יצא עם אנה סקוני, לאחר כמה זמן ג'ונתן תיעד את הצעת הנישואין שלו לאנה ואת החתונה שלהם. ומשם בעצם מגיע השם סקוניג'ולי - חיבור של שם משפחתה של אנה - סקוני ושל שם משפחתו של ג'ונתן - ג'ולי.

 

בערוץ תוכלו למצוא וולוגים יום-יומיים שמתעדים את חייהם של משפחת סקוניג'ולי. ג'ונתן, אנה ושני ילדיהם הקטנים אמיליה ואדוארד. החל מימים של רביצה בבית ועד טיסות לדיסניוורלד, את הכול הסקוניג'וליס מתעדים בוולוגים שאורכם בממוצע 20 דקות ומשתפים מדי ערב עם 1.6 מיליון הרשומים לערוץ. המשפחה מתגוררת באנגליה והם חברים טובים של זוג היוטיוברים אלפי דייז וזואי סאג שנמצאים לעיתים בוולוגים שלהם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מיכל מצוב

מיכל מצוב בת ה-21 פתחה את ערוץ היוטיוב שלה Michal Matzov בפבואר 2013. לערוץ של מיכל יש סך כולל של כ-2 מיליון צפיות וקרוב ל-17 וחצי אלף רשומים. הערוץ שלה עוסק בביוטי, טיפוח ואיפור לצד סרטונים אחרים כמו טאגים, סרטוני "דמיון נגד מציאות" ועוד הרבה סרטונים כיפיים. תוכלו למצוא בערוץ שלה גם הרבה וולוגים מאירועים והשקות עם יוטיוברים אחרים.

 

חוץ מהיותה יוטיוברית, מיכל לא מזמן השתחררה מצה"ל לאחר ששירתה שירות קרבי בפלוגת החילוץ וההצלה של פיקוד העורף. 

 

תגובות