Samsung Note 7: החברה השיקה את המכשיר ב-NY. צילום מסך מיוטיוב

Samsung Note 7: החברה השיקה את המכשיר ב-NY

אחרי ההדלפות של מכשיר סמסונג החדש, החברה הציגה רשמית את ה-Note 7 לפני כמה ימים אחדים. כל הפרטים

לפני כמה ימים, בשעה 6 בערב (שעון ישראל), השיקה רשמית חברת סמסונג את ה-Galaxy Note 7. לפני פחות משבוע הודלפו לאינטרנט תמונות וסרטונים המציגים את המכשיר החדש, אבל הוא הוצג רשמית על ידי חברת סמסונג. המכשיר כפי ששמתם לב קיבל המספר 7 והחברה דילגה על המספר 6 ככל הנראה כדי ליישר קו וליצור תיאום עם סדרת הסמארטפונים המובילה של סמסונג, סדרת ה-S.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

ה- Note 7 יגיע עם מסך בגודל של 5.7 אינץ', מצלמה אחורית 12 מגה פיקסל ומצלמה קדמית 5 מגה פיקסל והמצלמה תומכת בצילום 4K. בנוסף, המכשיר יגיע עם עט סטיילוס משופר הנשלף מתחתית המכשיר וחסין למים המסוגל לעבוד אפילו בתוך בריכה. אפליקציה חדשה בשם Samsung Notes הוצגה אתמול המאפשרת לשרבט ולכתוב הודעות בכתב יד, מה שיהיה מאוד שימושי לאלו מבנינו שאוהבים לכתוב את הפתקים שלהם דווקא בכתב היד שלהם.

לראשונה במכשירי סמסונג, הוצג אתמול סורק עיניים ביומטרי המאפשר לפתוח את המכשיר בעזרתו. הסורק עיניים יגיע במכשיר ה-Note 7 בנוסף לסורק טביעת האצבע שגם תגיע במכשיר. מכשיר ה-Note 7 יגיע בארבע צבעים: שחור, כחול, זהב וכסף. המכשיר יושק במספר מדינות ב-19 באוגוסט. וככל הנראה, המכשיר יושק בישראל ב-18 באוגוסט.

© יוטיוב
תגובות