השקה: אוזניות ה-Freedom החדשות של Jaybird. Jaybird

השקה: אוזניות ה-Freedom החדשות של Jaybird

כשחברה לוקחת על עצמה לשלוט בתחום הספורט בהקשר של אוזניות, שווה להקשיב. חברת Jaybird משיקה את אוזניות ה-Freedom שלה בישראל. כל הפרטים

חברת Jaybird, לפי ה-NPD הם מקום שלישי בארצות הברית לאחר ביטס ו-LG, נרכשה באפריל האחרון על ידי חברת Logitech בסכום של 50 מיליון דולרים. החברה הזאת רוצה להיכנס לחיים הישראלים והם משיקים הבוקר בישראל את האוזניות החדשות שלהם, ה-Freedom. מה מיוחד בהן וכמה יעלה התענוג?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Jaybird
 

חברת Jaybird השיקה הבוקר את התחלת פעילותה הרשמית בישראל. קווין ווטלס, סמנכ"ל השיווק של החברה, השיק את אוזניות ה-Freedom של החברה: אוזניות Bluetooth אלחוטיות חדשות ועיצוב אלגנטי, אך מה שבאמת מפחיד בהן, הוא שהן קטנות מאוד. כחלק מהחזון של החברה, הם רוצים לשלוט בתחום הספורט והדרך שהם עושים את זה היא די ברורה: הם רוצים לוודא כי תהיה התאמה מיטבית אישית לכל לקוח ובכך ברגע שהם יעשו ספורט, האוזניות לא יושמטו מאוזניהם או שהלקוחות יצטרכו להדק את האחיזה כל פעם מחדש. חשוב לציין שלמרות הניסיון להתאים את האוזניות אישית לכל משתמש, החברה לא מוכנה לוותר על איכות השמיעה והצלילים.

© Jaybird

מכיוון שמדובר באוזניות אלחוטיות, צריך לציין כי חיי הסוללה הם לא מטורפים, אך הגיוניים. לאזוניות לבד יש 4 שעות שימוש רצופות ובגלל שהאוזניות מאוד קטנות, זה מאוד הגיוני. החברה, החליטה שהיא רוצה להוסיף עוד כמה שעות והוציאה קליפס טעינה ייחודי. דרך הקליפס הזה מטעינים את האוזניות, הן ידנית והן דרך כבל שמחברים לקליפס וזה מטעין את האוזניות. הקליפס הזה מוסיף עוד 4 שעות שימוש, לכן בסופו של דבר מדובר ב-8 שעות רצופות של שימוש - וזה מבורך מאוד.

קווין מספר לנו שהוא בהתחלה שהוא ממש התנגד לרעיון הזה של אפליקציה ייעודית לאוזניות והוא אמר שהוא יסכים רק אם תהיה סיבה מספיק טובה להשיק את זה. אז כמו כל האפליקציות האחרות שיש לשליטה על המוזיקה, אפשר להחליט ולשלוט על חווית השמיעה שלכם בצורה שאתם רק רוצים - אך מה שונה? למעשה, השינויים שאתם עושים נשמרים על האוזניות ולא על האפליקציה. זאת אומרת, אם אתם מבצעים שינוי באוזניות ומוחקים את האפליקציה - השינוי נשמר והוא גם ייפתח לכם בפעם הבאה שתורידו את האפליקציה.

© Jaybird

בגלל שאלו אוזניות שצריך להתאים בדיוק לאוזן שלכם בצורה הכי טובה, העצה שלהם היא שתכנסו לאתר שלהם ושם תראו את הסרטונים שיסבירו לכם בדיוק איך להתאים את זה ואיך לעשות. כרגע השירות הזה רק באנגלית. האוזניות מגיעות ב-4 צבעים: שחור, אדום, כחול ולבן-זהב. המחיר המומלץ לצרכן עומד על 899 שקלים חדשים כולל מע"מ. המוצר יהיה זמין לרכישה בישראל החל מה-1.9 ברשת פרטנר וברשתות הנבחרות.

© Jaybird
תגיות
תגובות