גמר אליפות ישראל League of Legends 2016. צילום מסך מיוטיוב

גמר אליפות ישראל League of Legends 2016

עם האולימפיאדה בפתח, הגיע הזמן לסוג שונה מקצת של תחרות. גמר אליפות ישראל במשחק League of Legends 2016 בפתח, כל הפרטים

אולי אתם קצת פחות מכירים את הענף הזה, אבל כן, יש תחרות בתחום הגיימינג. ביום חמישי הקרוב, תתקיים תחרות מיוחדת במינה במשחק League of Legends. מכירים? כל הפרטים על האירוע בהמשך הכתבה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי: 

בתאריך ה-11.8.16, יתקיים בעיר ראשון לציון אירוע הגיימינג הגדול בישראל - אירוע הגמר של אליפות ישראל במשחק League of Legends 2016. עם חסות של Logitech, ASUS Republic of Gamers ו-Aoc Gaming. התחרות, שחוגגת כעת את שנתה החמישית ברציפות, אורגנה על ידי 4DV בשיתוף עם העמותה הישראלית לגיימינג תחרותי (IeSA). היא מהווה את גמר תחרות הספורט האלקטרוני הגדולה והנחשבת ביותר בישראל.

מעט על המשחק:

בשנת 2009, שיחררה חברת Riot Games את המשחק League of Legends - משחק זירת קרב מרובת משתתפים, בו שתי קבוצות של חמישה שחקנים מתחרות אחת בשנייה. מאז יציאתו, צבר המשחק פופולאריות רבה וביולי 2012, אף הפך למשחק המשוחק ביותר בכל העולם. המשחק זכה לפופולאריות נוספת, כאשר בשנה האחרונה קבוצות כדורגל גדולות, ביניהן ולנסיה ומנצ'סטר יונייטד, החתימו שחקנים מקצועיים ופתחו - לא תאמינו - קבוצות ספורט אלקטרוני מטעם מועדוני הכדורגל, שמשחקות בסצנה המקצועית ומשתתפות באליפות האירופאית. 

טריילר גמר האליפות
 

באליפות השנה השתתפו שחקנים רבים - כמה מאות במספר, בחלוקה ל-128 קבוצות. שמונה הקבוצות הטובות ביותר, עלו לשלב הבתים, שארך כחודש ימים ונגמר לאחרונה. לגמר תעלנה שתי הקבוצות החזקות ביותר במדינה והן תתמודדנה על תואר "אלופת המדינה" לשנת 2016 ועל קופת הפרסים הגדולה ביותר עד כה לתחרות ישראלית בספורט אלקטרוני, ששוויה כמה עשרות אלפי שקלים. בשנה שעברה, הפרס עמד על סכום של יותר מ-20,000 שקל - 10,000 בכסף מזומן והשאר בציוד גיימינג מתקדם.

מי אמר שלא משתלם לשבת מול המחשב כחלק מהיום? משחקי הגמר, שיתקיימו באירוע הגמר, יתקיימו מול קהל חי של 1,000 איש וישודרו בלייב באינטרנט. האירוע מהווה פסטיבל גיימינג ענק וייחודי בישראל והוא כולל יריד דוכנים, מרצ'נדייז, מוצרי גיימינג מהמתקדמים ביותר בעולם, דוכני התנסות והדגמה של טכנולוגיות המחשוב והתצוגה המתקדמות ביותר בשוק הטכנולוגי, תחרות קוספליי (תחפושות) וכיוצא באלה. אנחנו נהיה שם, ואתם?

תגובות