סמסונג מביאה את האולימפיאדה בריו הישר אלינו. צילום: אליק מוס

סמסונג מביאה את האולימפיאדה בריו הישר אלינו

סמסונג ידועה בתור כזאת שלא מוותרת על אף טרנד: בזמן שהמשחקים האולימפיים מתקיימים בריו, סמסונג מביאה את החוויה האולימפית למקום מעט יותר קרוב. כל הפרטים

האולימפיאדה לא כזו רחוקה מאיתנו כמו שחשבנו: חברת סמסונג החליטה להרים מתחם מיוחד בנמל בתל אביב, שם יהיה אפשר לראות את המשחקים ועוד כמה אטרקציות נחמדות. מה מחכה לכם שם ועד מתי זה פתוח?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כבר משבוע שעבר, סמסונג החלה להביא את החוויה האולימפית לנמל תל אביב. מידי יום החל מהשעה 18:00 ועד לשעות המוקדמות של הבוקר, נוכל לראות את האולימפיאדה בשידור ישיר באמצעות מסכים ענקיים, אותם החברה פרסה בחלקו הצפוני של הנמל. לצד המסכים, נוכל למצוא גם חנות שסמסונג הקימה במיוחד לאירוע, אשר מקנה לרוכשים 10% הנחה על כל מוצרי החברה. בתוך החנות נוכל למצוא גם מתחם הדגמה למשקפי הVR של החברה. תוכלו גם ליצור ציורי תמיכה בספורטאים הנמצאים בריו באמצעות הGalaxy Note 7, אשר יוצגו על גבי המסך הענק. 

כמו כן, יתקיימו בנמל מדי ערב תהלוכות קרנבל ברזילאי, מתחמי הסברה לאורח חיים בריא ומתחמי התנסות בריצה ל100 מטרים בנסיון להתמודד מול המתחרים והשיאים האולימפיים. מערכות יבחנו וימדדו את זמני הריצה ואת מהירות המתחרים, ויכריזו בסיום על המנצחים. המתחם ישאר פעיל עד ה-21 באוגוסט, כאשר יסגר עם טקס הנעילה של המשחקים האולימפיים בריו.

© אליק מוס
תגובות