"יש לי אייפון 4 ואני מתביישת להוציא אותו בכיתה". צילום: shutterstock

"יש לי אייפון 4 ואני מתביישת להוציא אותו בכיתה"

הרדיפה אחר המכשיר הכי טוב והכי חדשני היא לא חדשה, אך מסתבר שילדה בת 13 מתביישת בסמארטפון שלה בטענה שהוא יצא מהאופנה ולכולם כבר יש מכשירים מתקדמים יותר. הגולשים לא שתקו על הפוסט הזה

בשיתוף עם Ask People

לכוכב בת ה-13 יש אייפון 4 מכיתה ב', והוריה מסרבים לקנות לה סמארטפון חדש. כתוצאה מכך, היא מתביישת להוציא את הסמארפון שלה בבית הספר בגלל שהוא מיושן, והוא אצלה כבר זמן רב. כוכב טוענת כי המצב הכלכלי בבית מעולה, והיא פועלת כל הזמן על מנת לעזור במטלות הבית. בנוסף, היא עובדת כבייביסטרית על מנת לחסוך כסף לעצמה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כוכב שאלה אנשים באתר Ask People האם זו "פדיחה" להיות עם אייפון 4, והתשובות שקיבלה, בעוד שהיו מעט ציניות, טענו כי היא צריכה להגיד תודה על כך שיש לה בכלל סמארטפון. אנשים רבים טענו כי טלפון זה סוג של מותרות, ולא מעבר לכך, ולכן אם היא יכולה לעבוד איתו כמו בכל סמארטפון אחר, אין בכך בושה. אחד אף רשם כי הוא מתגייס באוקטובר הקרוב, והוא כבר שלוש שנים בעלים של אייפון 4, וזהו גם הסמארטפון הראשון שאי פעם קיבל. כמו כן, טענו שאם חבריה לכיתה שופטים אותה על פי הסמארטפון שהיא משתמשת בו, אז עדיף שתתעלם מהם, ותהיה שלמה עם מה שיש לה, ולא לרצות מעבר לכך.

© צילום מסך

אנחנו בעד דעתם של אותם מגיבים, עליה להיות שלמה עם מה שיש לה, אין לה סיבה להתבייש בסמארטפון שלה, וכל עוד היא מודעת לכך שיש רבים כמוה, ורבים במצב הרבה יותר גרוע משלה, כאלו אפילו עם מכשיר שיצא לפני שהיה כזה דבר אפליקציות, אז זה בסדר גמור. היא צריכה להיות בטוחה שכל עוד שמה שיש לה עובד ועושה את מה שהיא מצפה ממנו, אז אין שום סיבה לבושה.

© צילום מסך

לעוד שאלות ועצות - הכנסו לאתר ASKPEOPLE

תגיות
תגובות