עשה ואל תעשה: המדריך לחשבון הסנאפצ'אט המושלם. צילום: GettyImages

עשה ואל תעשה: המדריך לחשבון הסנאפצ'אט המושלם

אם אתם משתמשים באפליקציית לשיתוף תמונות, סנאפצ'אט, כדאי לכם לקרוא את הטיפים הבאים לשימוש נכון. לא לחפור, לעקוב אחרי אנשים מעניינים ועוד - המדריך המלא לשימוש בסנאפצ'אט

אם לא שמעתם, בזמן האחרון היו הרבה ידיעות שעסקו בסנאפצ'אט. זה התחיל בזה שאינסטגרם השיקה כלי ממש דומה לכל המהות של סנאפצ'אט והמשיך בזה שוואטסאפ מצטרפת גם ולוקחת את שיטת עריכת התמונות של האפליקציה. לכן, החלטנו להביא לכם את המדריך המקוצר ל"עשה ואל תעשה בסנאפצ'אט".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

עשה ואל תעשה בסנאפצ'אט

תשתמשו בפילטרים

העצה הראשונה והכי פשוטה שאפשר לתת היא שימוש בפילטרים. כשאתם פתאום מחליטים להוסיף את הפילטר של הכלב לתמונות שלכם עם החברים, זה מוסיף עניין בתמונות. לכן, אם אתם רוצים להוסיף צבע לתמונות שלכם, זו הדרך הטובה.

קנדל ג'נר
קנדל ג'נר © צילום מסך מסנאפצ'אט

תעקבו אחרי אנשים מעניינים

הרבה מעבר לפרסום התמונות בחשבון שלכם, אתם יכולים לעקוב אחרי אנשים אחרים. אם אתם תעקבו אחרי אנשים שעושים דברים מגניבים, אתם תוכלו לשאוב רעיונות מהם ואולי בזכותם תזכו להרחיב אופקים. מה שבטוח, אתם לא חייבים להרגיש חייבים לאלו שמחליטים לעקוב אחריכם, זה לא אינסטגרם. חוץ מזה, אנחנו כבר דאגנו לרכז לכם רשימה מעניינת של אנשים.

נועה קירל למשל
נועה קירל למשל © צילום מסך מסנאפצ'אט

תעשו תמונת פרופיל מוצלחת

תמונת הפרופיל של סנאפצ'אט מורכבת מכמה תמונות שמתחלפות במהירות. זה פותח לנו אפשרויות עצומות של רעיונות משעשעים. אתם יכולים להרים תמונת פרופיל מצחיקה או מיוחדת וזה יגרום ליותר אנשים לעקוב אחריכם!

© giphy | youtube

תתנו זמן ראוי לכל תמונה

פרופורציות חברים. אם אתם מעלים סלפי עם איזה חבר שאתם ממש אוהבים, אתם יכולים לתת לתמונה 6 שניות. יש לכם איזה מסר חשוב להעביר לאומה, תתפנקו ב-10 שניות מלאות. אם אתם תעלו תמונה יבשה שמספיק מבט אחד עליה - אין שום סיבה שהתמונה תהיה יותר מ-3 או 4 שניות. במקרה הכי קריטי - העוקבים יעשו לכם ריפליי!

תשלבו פילטרים

למרות שכבר בפילטרים עסקינן, חשוב לציין את זה שאפשר לשלב פילטרים. הרבה מעבר לצבע חדש לחשבון שלכם, אתם יכולים לעשות כל-כך הרבה דברים יצירתיים דרך זה. הגעתם בשעה 5:00 לירושלים, הפילטרים של השעה ושל המקום יתקבלו בברכה.

© צילום מסך מסנאפצ'אט

עשה ואל תעשה בסנאפצ'אט

אל תחפרו

אוקיי, לכל מי שיש סנאפצ'אט, זה בערך ה"אל תעשה" הכי חשוב שיש. אל, אבל אל, תחפרו. אם תעשו 60 תמונות ב-10 דקות כשלכל תמונה יש 10 שניות, אני יכול להבטיח לכם שכמות העוקבים שלכם תצנח די במהירות. לא משנה כמה אתם יפים או כמה אתם חושבים שאתם מעניינים, חפירות לא מתקבלות כדרך קבע.

אל תשלחו תמונות שלא צריך לשלוח

הכותרת כבר די אומרת הכל. אם אתם מחליטים להיכנס לשירותים, תמונה של המכנס המושפל שלכם היא משהו שרובנו לא הכי רוצים לקבל כרגע. אם אתם רוצים להודיע את זה לאחד מהחברים הכי טובים שלכם, לכן המציאו את ההודעות הפרטיות.

© shutterstock

אל תשתמשו בפילטרים בכל תמונה

זוכרים שהמלצנו לכם להשתמש בפילטרים? מעולה! עכשיו כדאי להרגיע קצת את השימוש בפילטרים, כי אם תשימו את זה בכל התמונות שלכם – זה פשוט יאבד מהייחוד שיש לפילטרים. תעדנו את השימוש וזה יהיה נהדר.

אל תצלמו מסך ואל תעשו ריפליי

חבר שולח אליכם תמונה שלו עושה פרצוף מטומטם ואתם ממש רוצים לראות שוב. אתם לוחצים שוב על הסנאפ ורואים שוב. הרבה אנשים לא יודעים, אבל ברגע שאתם עושים את זה, זה מתריע לחבר שלכם שעשיתם את זה. בדיוק אותו דבר עם צילומי מסך.

© giphy - youtube

אל תצלמו באותם המקומות ובאותן הזוויות

נגיד והחיים שלכם מאוד שגרתיים ואתם עושים את אותם הדברים כל יום: אל תצלמו בכל יום את אותו הפריים ואל תצלמו תמיד את עצמכם מאותה הזווית. זה גורם לסוג של חזרה מיותרת ואז מה שקורה זה שפשוט לא ממשיכים לעקוב אחריכם, כי אין תחושה של חידוש.

© shutterstock
תגובות