בקרוב: וואטסאפ עובדת על ארבעה פיצ'רים סודיים שהודלפו. theindiantalks.com

בקרוב: וואטסאפ עובדת על ארבעה פיצ'רים סודיים שהודלפו

כולנו משתמשים באפליקציית המסרים Whatsapp, וכעת מתברר כי צוות הפיתוח מאחוריה עובד על ארבעה פיצ'רים חדשים, שישפרו לנו את חווית השימוש בה

אפליקציית המסרים הפופולרית וואטסאפ, הצליחה כבר מספר שנים לשמור את מקומה בראש מצעד חנויות האפליקציות, זאת בעקבות שהציעה כמעט באופן תמידי, את השירות והפיצ'רים הכי טובים מבין המתחרות. כעת, נודע לנו כי צוות המפתחים עובד על ארבעה פיצ'רים חדשים וסודיים, שעתידיים להגיע לאפליקציה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

תמיכה בSiri. אם יש ברשותכם אייפון עם עדכון הגרסה האחרון, iOS 10, תוכלו כעת בעזרת הפיצ'ר החדש להכתיב הודעות וואטסאפ לSiri, כבר מתוך מסך הנעילה. תוכלו לבצע גם שיחות דרך מסך הנעילה, ואף תוכלו לבקש מSiri שתקריא עבורכם את ההודעה שעתה קיבלתם.

© Getty Images

בנוסף החליטה וואטסאפ להעתיק מסנאפצ'ט את אפשרות עריכת התמונות. גרסת BETA חדשה לאפליקציה, הציגה את התמיכה בשליחת תמונות שעל גביהן נוכל לצייר או אפילו להדביק מדבקות עם סמיילים שונים. הממשק שוואטסאפ בנו דומה מאוד לזה של סנאפצ'ט.

פלאש קדמי. סמארטפונים רבים אינם כוללים פלאש למצלמה הקדמית, ולכן הפיצ'ר שעליו עובדים המפתחים, יוכל לעזור לכם רבות אם אתם מצלמים סלפי בחושך. אם ננסה לצלם סלפי כאשר הפיצ'ר מופעל ואנו נמצאים במקום ללא תאורה טובה, המסך יהפוך לבהיר מאוד עם תאורה לבנה חזקה. בכך, הפנים שלנו וחלק מהסביבה יהיו מוארים, ונוכל לצלם סלפי כרגיל.

© Getty Images

בעזרת הפיצ'ר האחרון, נוכל ל"להזכיר" את חברינו בשיחה, בדומה לרשתות חברתיות אחרות. כלומר, נוכל כעת להזכיר אנשים בצ'אט על ידי השימוש בסמל ה'@'.

חלק מהפיצ'רים כבר זמינים להורדה בגרסת הBETA של האפליקציה דרך החנות, אך רובם יגיעו רק בימים הקרובים.

© theindiantalks.com
תגיות
תגובות