גוגל מציגה: סמארטפונים ומכשיר מציאות מדומה חדשים. צילום מסך מיוטיוב

גוגל מציגה: סמארטפונים ומכשיר מציאות מדומה חדשים

חברת גוגל הציגה אפשרויות ומכשירים חדשים אמש באירוע בסן פרנסיסקו. ביניהם סמארטפונים חדשים ומכשיר מציאות מדומה חדש. כל הפרטים על האירוע

אמש (ג'), בשעה שבע בערב (שעון ישראל) הציגה חברת גוגל את המוצרים החדשים שלה. סמארטפונים חדשים, מערכת חכמה לבית, מערכת מציאות מדומה חדשה, ראוטר וכרומכאסט חדש. אירוע ההשקה, לפי גוגל, הוא האירוע החשוב ביותר היה לה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Pixel

הסמארטפונים מגיעים בשני גדלים. 5.0 אינצ' ו-5.5 אינצ' כשלדגם הקטן קוראים Pixel ולדגם הגדול יותר קוראים Pixel XL כאשר ההבדל העיקרי ביניהם הוא גודל המסך, רזולוציית המסך והסוללה. הפיקסל כולל מסך AMOLED בגודל 5 אינצ', ברזולוציית 1080p וצפיפות פיקסלים של 441ppi והפיקסל XL מגיע גם הוא עם מסך AMOLED אך בגודל 5.5 אינצ', ברזולוציית QHD 2,560×1,440 וצפיפות פיקסלים 534ppi. המצלמה האחורית מגיעה עם 12.3 מגה-פיקסל והמצלמה הקדמית עם 8 מגה-פיקסל. המצלמה יכולה לצלם באיכות גבוהה גם כאשר יש אור חלש, אור בהיר ובכל אור בעולם.

© צילום מסך מיוטיוב

לפי גוגל, נגמר עידן ה"אחסון המלא" במכשירי גוגל; אפשר להעלות כמה תמונות וסרטונים שאתם רוצים למכשיר שלכם, אף פעם לא יגמר לכם זיכרון התמונות שלכם. ובנוסף, הסוללה תאפשר 7 שעות פעילות אחרי 15 דקות הטענה בלבד. הפיקסל הרגיל יגיע עם סוללה בעלת קיבולת של 2770mAh, כשדגם ה-XL יציע סוללה בעלת קיבולת של 3450mAH. הסמארטפונים יגיעו עם חיישן טביעות אצבע בגב המכשירים ועם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 נוגט.

כל אחד מהמכשירים יגיע עם נפחי אחסון קשיח של 32 ג'יגה-בייט או של 128 ג'יגה-בייט, זיכרון מהיר של 4 ג'יגה-בייט RAM ובצבעים שחור, כסוף וכחול. לראשונה במכשירי גוגל, תוכלו לפנות לתמיכה טכנית ישירות דרך אפליקציית ההגדרות המובנת במכשיר והיא תהיה זמינה 24/7. Pixel מוצע במספר מדינות במכירה מוקדמת החל מהאתמול והמחיר ההתחלתי של הפיקסל יהיה 650 דולר (כ- 2,454 ש"ח) לגרסת 32 ג'יגה-בייט ו- 750 דולר (כ- 2,831 ש"ח) לגרסת 128 ג'יגה-בייט וה- XL יעלה 750 דולר לגרסת 32 ג'יגה-בייט ו- 870 דולר (כ- 3,284 ש"ח) לגרסת 128 ג'יגה-בייט.

 

Google Assistant

Pixel הוא הסמארטפון הראשון של גוגל עם Google Assistant מובנה במכשיר. Google Assistant היא מעין עוזרת אישית המאפשרת מענה כמעט לכל שאלה אפשרית על ידי הפעלה קולית בלבד. היא מסוגלת לשלוח הודעות לאנשים, לבנות תזכורות, להפעיל מוזיקה, למצוא תמונות ולבדוק זמני טיסה ומרחקים בין מקומות והכל בעזרת הפעלה קולית בלבד.

Google Home

Google Home היא מערכת ביתית חכמה המאפשרת לענות לשאלות, לתרגם מילים ומשפטים, להפעיל את הטלוויזיה שלכם ולהפעיל מוזיקה, רדיו, להפעיל שעון מעורר וטיימר ואפילו לספר לכם מה אתם צריכים לעשות היום ומה מזג האוויר היום וכל זה רק בעזרת הפעלה קולית בדיוק כמו Google Assistant.

המערכת תוכל בנוסף לבצע פעולות חשבון, להפעיל ולכבות אורות בבית, לספר מה החדשות היום, לספר על תוצאות ספורט מהזמן האחרון, לבדוק כמה קלוריות יש באוכל מסוים, ליצור רשימת קניות, להפעיל ולכבות מוצרים בבית ועוד מלא אפשרויות נוספות. בינתיים אפשר לקנות את Google Home במכירה מוקדמת במחיר של 129 דולר (כ- 487 ש"ח) והמכירה הרשמית תחל ב-4 בנובמבר.

 

Daydream View

Daydream View הוא מכשיר המציאות המדומה החדש של גוגל המאפשר התחברות אלחוטית ומהירה לסמארטפון Pixel החדש המאפשר צפייה בסרטים, סרטונים, ולשחק במשחקים. המכשיר יגרום לתחושה כאילו אתם נמצאים בסרטון או בסרט שאתם צופים בו. Daydream View מגיע עם שלט קטן המאפשר לשלוט בצורה טובה יותר על הממשק ולעבור בין כל מה שאתם רוצים לצפות.

Daydream View עובד כעת רק עם מכשירי Pixel החדשים ומגיע בצבעים שחור, אדום וכסוף. המכשיר יחל להימכר בנובמבר במחיר של 79 דולר (כ- 298 ש"ח).

 

Chromecast Ultra

Chromecast ultra הוא מכשיר סטרימר חדש המאפשר שידור וידיאו באיכות של 4K ובאיכות גבוהה של תמונות. הסטרימר בנוסף יכול לנגן שירים מיוטיוב, לצפות בסדרות מנטפליקס ומ-HBO ו- hulu ועוד. Chromecast Ultra יעלה 69 דולר (כ- 260 ש"ח) ויחל להימכר בנובמבר.

Google Wi-Fi

Google Wi-Fi הוא ראוטר המאפשר אינטרנט בכל מקום בבית, בין אם זה בית קטן ובין אם זה בית גדול יותר. הראוטר יעלה 130 דולר (כ- 490 ש"ח) ליחידה ו-300 דולר (כ- 1,132 ש"ח) ל-3 ראוטרים.

 
תגובות