לכבוד ראש השנה: משחקים שהחליטו להתחיל מחדש. צילום מסך מיוטיוב

לכבוד ראש השנה: משחקים שהחליטו להתחיל מחדש

ראש השנה הגיע ואיתו החלטנו להביא לכם כמה משחקים שבהם אתם תחוו התחלה מחדש. החל משחרור מהכלא ועד התחלה חדשה של כל האבולוציה

כולנו מתחילים דברים מחדש במהלך חיינו. בין אם זה שנות לימוד, שנות שירות, מערכות יחסים או קריירה עסקית. אז גם בתחום המשחקים ניתן לראות המון התחלות חדשות. חיפשנו ומצאנו לכם את כל ההתחלות הכי משמעותיות שהיו במשחקים בשנים האחרונות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Far Cry Primal - האבולוציה מההתחלה:

טריילר השקה - יוטיוב
 

מבית היוצר של ענקית הגיימינג, יוביסופט, הגיע אלינו בתחילת 2016 כותר חדש בסדרת פאר קריי - Far Cry Primal, שנותן לנו הצצה לחייהם של בני האדם הניאנדרתלים, אלה שרכבו על נמרים עם שיניים שלא יביישו כרישים ולבשו כבשים על גופם. טאקאר, הדמות שאותה אתם משחקים, מנסה לשרוד בעולם פראי, מלא בחיות טרף רעבות ושבטים אחרים, שמנסים להשתלט על האזור שבו השבט של טאקאר חי.

Mirror's Edge Catalyst - היציאה מהכלא:

טריילר השקה רשמי - יוטיוב
 

EA DICE הוציאו את המשחק הזה בקיץ ומאז, גל ההייפ שיש עליו לא מפסיק לגדול. פיית' קונורס, הפרוטגוניסטית של המשחק, היא "אצנית" - מעבירה חפצים שונים לקבוצות מחתרתיות המתחבאות מפני הממשלה הטוטליטרית. במשחק הזה, אנחנו מתחילים במבט מבפנים של מערכת הכליאה העתידנית, מנקודה מבטה של פיית', שמשוחררת בתחילת העלילה ומתחילה התחלה חדשה מחוץ לכלא.

Assassin's Creed Syndicate - התאומים פריי מתחילים מחדש בלונדון:

טריילר סינמטי - יוטיוב
 

עוד משחק משובח פרי עטה (או מחשביה) של יוביסופט, בסדרת המשחקים האייקונית. אתם משחקים בתור שני גיבורים - התאומים ג'ייקוב ואיווי (Evie) פריי (Frye), זוג מתנקשים מעיירה קטנטנה באנגליה, שמרגישים שאינם ממלאים את הפוטנציאל שלהם.

בתחילת העלילה, שניהם מחליטים, בניגוד מוחלט להוראות המנטור שלהם, להתחיל מחדש ולצאת לאנגליה. איווי, בשביל סיכול תכניות מסדר הטמפלרים, האויב הנצחי של אחוות המתנקשים, וג'ייקוב בשביל הזדמנות לעשות קצת כיף ולרסק גולגולות. 

Warframe - העתיד נמצא כאן, והוא מלא בדם:

טריילר - יוטיוב
 

כן, כן - גם משחקים חינמיים מקבלים מקום מיוחד בליבנו. המשחק (שבא מכיוון דיג'יטל אקסטרימס) מגולל את סיפורו (או סיפורה, זה לא משנה. המין אינו ידוע) של יצור דמוי אנוש מזן הנקרא "טנו" (Tenno), שמתעורר לאחר זמן של תרדמת, ומתחיל מחדש ישר לתוך זרועותיהם של מין הגריניר (Grineer), שמחפשים לכלוא אותו.

באופן מפתיע, הוא מוצא נשקים וספינה שמסתבר שהייתה שייכת לו וממריא אל החלל, בדרכו להשכין שלום בין המינים השונים בגלקסיה, בעיקר באמצעות כוח. הרבה מאוד כוח.

Shadow of Mordor - סיפורי רוחות בסטייל של פעם:

טריילר "מהלך הקברים" - יוטיוב
 

אחת המחוות הגדולות ביותר לאחד הסופרים המוכרים ביותר בכל הזמנים - ג'ון רונלד רעואל טולקין, שכתב, בין השאר, את "ההוביט" ו"שר הטבעות". המשחק הזה, ששוחרר על ידי וורנר ברוס אינטראקטיב, מספר על ההתחלה החדשה בעולם של טולקין, כשאתה מת.

אתם משחקים בתור טאליון, דמות חדשה ולא מוכרת, שהוא קפטן בחיל המצב שבשער השחור של מורדור, כאשר ביתו מותקף על ידי כוחות של שר האופל, סאורון. המשפחה שלכם נרצחת וכך גם אתם, אלא שאתם מגורשים מהמוות. כך, הרוח שלכם מתמזגת עם רוחו של אלף עתיק ומתחילה את המסע שלה. היא נשלחת למורדור (לימבו, גיהנום עלי אדמות). המטרה שלכם, היא לחסל את יד ימינו של סאורון, כדי לזכות בשקט ובחיי עולם-הבא רגועים ושקטים עם המשפחה שלכם.

המשחק הזה, ששוחרר אי שם בשנת 2014, מציג גם מנגנון משחק חדש - נמסיס. מוצגת לכם מערכת היררכית של אורקים, כאשר כל אחד מנסה לתפוס את מקום השני ולזכות בכוח. הפעם, כשאתם מתים, יש לכך השפעה על המשחק - אורק שיהרוג אתכם, יזכה בכוח והעלאה בדרגה.

תגובות