סנאפצ'אט ממשיכה לחדש: קבוצות שידור וסלפי סטיקר. צילום: GettyImages

סנאפצ'אט ממשיכה לחדש: קבוצות שידור וסלפי סטיקר

לאחר שאינסטגרם נכנסה למשחק ומתחילה לאיים בכל המהות של אפליקציית התמונות, סנאפצ'אט, האפליקציה הצהובה מוצאת חידושים מגניבים ושימושיים

אנחנו כבר מכירים את הסטוריז שיש באינסטגרם ואנחנו יודעים טוב מאוד שזה מאיים על סנאפצ'אט. בסנאפצ'אט החליטו לקחת צעד אחד קדימה ולהציע כמה חידושים מוכרים ופחות, כאלו שיעזרו לנו מאוד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

השבוע הוציאה סנאפצ'אט עדכון גרסה שיוסיף לכם את החידושים הבאים: קודם כל, אתם יכולים עכשיו לזהות שירים בעזרת לחיצה ממושכת על מסך המצלמה, אז זה יפעיל את שאזאם וימצא לכם את השיר. השיר הזה יישמר בהגדרות.

שנית, כשאתם תערכו תמונה שיש ב"מימוריז", אתם יכולים ללחוץ על אייקון של מברשת צביעה ואז זה ייתן לכם אפשרות לעצב את התמונה בצורה אחרת, דומה לאפליקציית Prisma. אתם תוכלו ללחוץ על סוג עיצוב של בלטות ואז זה ישנה את כל התמונה לבלטות בצבעים שונים.

© תמונה: gettyimages

עדכון נוסף שמביאה איתה הגרסה הזו הוא האפשרות להשתמש במספריים, לחתוך חלק מתוך הסנאפ שלכם וליצור ממנו סטיקר חדש ושלכם. תחתכו את הפרצוף האמיתי שלכם באפליקציה וככה תוכלו ליצור סטיקר של הפרצוף שלכם!

עדכון אחרון שבא עם הגרסה, הוא האפשרות לעשות קבוצת שידור עם עוד 16 חברים בתוך סנאפצ'אט וכמובן, שלאחר 24 שעות השיחות הללו נמחקות. זה כמובן יעזור ויחסוך לשלוח את התמונה שוב ושוב לאותם האנשים.

תגובות