LG חושפת: רמקול בלוטות' מרחף חדש. יחצ

LG חושפת: רמקול בלוטות' מרחף חדש

בכנס CES 2017 צפויה חברת LG להציג את הרמקול החדש שלה, PJ9. אבל, זה לא רמקול רגיל, אלא רמקול מרחף. מה זה אומר? כל הפרטים

חברת LG בצעד משמעותי בתחום רמקולי הבלוטות'. בכנס CES, הכנס השנתי לחשיפת טכנולוגיות חדשניות בעולם האלקטרוניקה, תציג LG את רמקול הבלוטות' הבא שלה, שהדבר שמייחד אותו הוא הריחוף שלו. הרמקול יצוף באוויר בזמן השמעת המוזיקה, או כל תכני האודיו גם בבית וגם מחוץ לבית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אותו רמקול ייקרא ה- PJ9. במהלך ההשמעה בו הוא לא ייגע בשום עצם, רק באוויר, ושאת בזכות אלקטרומגנטים בתחנת הריחוף שמתחתיו. הרמקול הינו רמקול 360 מעלות ומסוגל להשמיע אודיו באיכות גבוהה.

© יחצ

לרמקול סוללה שמספיקה לכ- 10 שעות. כאשר היא כמעט נגמרת, הרמקול מפסיק לרחף ובכך נטען באופן אוטומטי אלחוטי. בנוסף, יש לרמקול רמת אטימות IPX7 שמותאמת למזג אוויר קיצוני בשימוש מחוץ לבית. עם זאת, תוכלו לחבר 2 מכשירי בלוטות' בו זמנית.

"התוספת האחרונה שלנו לסדרה המתפתחת של מכשירי אודיו פרימיום אלחוטיים, לא רק תופסת את העין אלא גם מעבירה את המסר ש- LG רצינית לגבי הבאת משהו שונה לשולחן" אמר בריאן קוון, נשיא ומנכ"ל חטיבת הבידור הביתי של LG. "אנו מסורים לחלוטין לחקור מושגים חדשים ולהיות פורצי דרך בעיצובים חדשניים ללקוחות בכל העולם, וה-PJ9 היא הדוגמה העדכנית ביותר למחויבות הזאת."

תגובות