סאבסקרייב: היוטיוברים שיי מיטשל ואלרום בן אברהם. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: היוטיוברים שיי מיטשל ואלרום בן אברהם

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולוגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - שיי מיטשל ואלרום בן אברהם

שיי מיטשל

שיי מיטשל כנראה מוכרת לכם כאמילי פילדס מהסדרה האהובה "שקרניות קטנות", אבל מסתבר שמיטשל היא גם יוטיוברית מעולה בפני עצמה. מיטשל פתחה את ערוץ היוטיוב שלה Shay Mitchell באוקטובר 2011. הערוץ שלה עוסק בביוטי, לייף-סטייל, אופנה ובין השאר בחייה כשחקנית. הסרטונים שלה מלאים באווירה חיובית וטובה ובחנוכה אנחנו לגמרי ממליצים לכם לעשות מרתון של הסרטונים שלה. 

 

תוכלו למצוא בערוץ של מיטשל גם שיתופי פעולה שלה עם יוטיוברים אחרים ועם שחקנים מהקאסט של "שקרניות קטנות" שהתארחו בכמה מסרטוניה. אנחנו חושבים שזה ממש מגניב שאחת מהשחקניות המוכרות כיום מתחזקת בגאווה ערוץ יוטיוב פעיל. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אלרום בן אברהם

אלרום בן אברהם פתח את ערוץ היוטיוב ELROMG ביוני 2016. בן אברהם הוא בין השמות המוכרים ביוטיוב ישראל, ובצדק. בערוץ שלו תמצאו אתגרים מגניבים, וולוגים, שיתופי פעולה עם יוטיוברים כמו ליאור גדעוני ונעם בוכריץ ועוד סרטונים יחודיים ומעוררי השראה ומחשבה.

 

הערוץ של בן אברהם, ערוץ מלא בתוכן מקורי, מהנה ומעניין מוכיח לנו ממש כמו הערוץ של נועם אמיר שהבאנו לכם בשבוע שעבר שיוטיוב ישראל נמצא במגמת עלייה מצוינת מבחינת היוצרים והתוכן.

תגובות