ביקורת: חברת Logitech משיקה אוזניות גיימינג, ה-G533 . יחצ

ביקורת: חברת Logitech משיקה אוזניות גיימינג, ה-G533

ממש בימים אלו, מתקיים כנס הטכנולוגיה CES בלאס וגאס. בתזמון זה, חברת Logitech משחררת לנו אוזניות גיימינג חדשות. בימים האחרונים ניסינו אותן - שווה לרכוש אותן? ביקורת

לגיימרים מביניכם או לאלו שחשוב להם איכות המוזיקה, חברת Logitech שחררה את הפרטים של אוזניות הגיימינג החדשות שלה, G533. אנחנו כבר ניסינו את האוזניות בימים האחרונים, ואחרים הרבה שעות מול ה-PS4 ומול המחשב, האם החבילה הזו שווה לרכישה?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נבו טרבלסי
 

האוזניות החדשות של חברת Logitech, ה-G533, הגיעו אליי במארז חגיגי ומכובד. כבר לפני שפתחתי את הקופסה, הבנתי שאני עומד להיפגש עם אוזניות יוקרתיות או לפחות כאלו שמנסות להיות. פתחתי את הקופסה, ונחשפתי לאוזניות השחורות והגדולות במימדים 197X189X85 מ"מ. קודם כל, המארז מגיע עם האוזניות, חיבור USB, כבל 2 מטר לטעינה ומסמכים לתמיכה. 

בעזרת טכנולוגיות שונות שיש באוזניות, האוזניות יודעות לספק סאונד איכותי, כזה שמצליח להשתלט על עיוותי קול שעלולים להיווצר באוזניות אלחוטיות. הקשר האלחוטי שיש לאוזניות ולקונסולה/מחשב הוא מספיק חזק שהוא מצליח לסנן רעשים אלקטרו מגנטיים ויאפשר לכם גם להתרחק 15 מטר עם האוזניות עליכם. בסופו של דבר, באמת מרגישים שאיכות הסאונד באמת טובה. כששומעים שירים או כשמשחקים, באמת מרגישים את הסביבה ואפשר באמת לחשוב שאתם בתוך העולם שהאוזניות מציעות.

© יחצ

האוזניות מתהדרות בעיצוב יוקרתי וגבוה. כשהסתכלתי על האוזניות, מסוג Over The Ear, ציפיתי למוצר שיהיה כבד ביד. אך כאשר הרמתי אותו, גיליתי שהוא שוקל 350 גרם, מה שגורם לכך שזה הרבה יותר קל על הראש וזה לא מרגיש כאילו יש איזו משקולת על הראש שצריך להחזיק, מה שמאוד הוסיף לדעתי. אז גם עם זה שאפשר להתרחק 15 מטר עם האוזניות וגם שהן קלות, יוצר לכם תחושת תנועה נוחה מבלי להרגיש שצריך להוריד את האוזניות ולעשות דברים אחרים.

על האוזניות עצמן יש כמה מקשים. באוזניה השמאלית, יש גלגל שאפשר להגביר ולהנמיך את הווליום, יש חיבור לטעינה, כפתור הדלקה וכפתור להשתיק את המיקרופון שיש לאוזניות. באוזניה הימנית אין שום מקש, אבל אפשר לסובב מכסה שעליו הלוגו, שם אפשר לנתק את הסוללה ולהחליפה באחר, אם יש בה בעיה. אפרופו מיקרופון, לאוזניות יש מיקרופון מתקפל, שברגע שמורידים אותו הוא נדלק ויש כפתור השתה למיקרופון במקרה שיש איזו שיחה פרטית שצריך לעשות באמצע משחק. המיקרופון יורד, אך אפשר גם למשוך אותו קצת החוצה ולקרב אותו יותר לפה, בשביל שמיעה טובה יותר.

© יחצ

חיי הסוללה של האוזניות הן ארוכות. בטעינה אחת אפשר לקבל 15 שעות שלמות של שמיעה, מה שמאפשר משחקי מרתון ארוכים, מבלי לדאוג לסוללה. אם אתם דואגים לחיי הסוללה ואתם רוצים לעקוב בכל דקה על האחוזים, אתם יכולים להוריד תוכנה של החברה, בשם Logitech Gaming Software או בקיצור LGS. התכנה מאפשרת לכם לעקוב אחרי הסוללה ואף לשלוט על הסאונד שיתקבל באוזניות. דרך התכנה תוכלו לשלוט על האקולייזר, על הרעשים מסביב ועל רמות המיקרופון בכל משחק שתשחקו. אפשר גם לשנות את כפתור ההשקה שיעשה פעולות אחרות, כמו Play או Pause.

בהתחלה, השתמשתי באוזניות ליד אנשים ושמתי מוזיקה בווליום גבוה, הם לא אמרו לי ששומעים את מה שאני שומע. לאחר מכן התחלתי לשים יותר לב והבנתי שעד ה-50% האוזניות שומרות לעצמן את הפלייליסט שלי, אך כששוברים את זה, כולם מגלים שאני שם בלופים את I See Fire של אד שירן. בשביל להשתמש באוזניות במחשב או בקונסולה, עליכם לחבר את חיבור ה-USB ואז זה מקשר לכם את זה לאוזניות. מחשבים שהם מתחת לחלונות 7 לא יצליחו להתחבר לאוזניות.

המחיר בישראל של האוזניות יעמוד על 849 שקלים  חדשים ויגיעו לישראל בסוף ינואר, משמע סוף חודש הזה. בסופו של דבר, מדובר באוזניות שנראות טוב, יוקרתיות, נוחות, שימושיות ודי יקרות. האוזניות האלו מתאימות כאוזניות לגיימרים שרוצים להישאב למשחק שהם עכשיו משחקים. רק תזהרו, לשחק 15 שעות מול מסך זה ממש לא בריא!

תגובות