האם וואווי NOVA הוא המכשיר המושלם לנוער? ביקורת. יחצ

האם וואווי NOVA הוא המכשיר המושלם לנוער? ביקורת

לקחנו את הסמארטפון החדש של וואווי, NOVA, ובדקנו אותו. הסמארטפון מכוון לקהל הצעיר ומביא איתו איכות טובה אבל אליה וקוץ בה. כל המסקנות לפניכם

לפני כשלושה שבועות נודע לנו על השקת הסמארטפון החדש של חברת הענק הסינית וואווי, ה- NOVA. המכשיר מכוון לקהל הצעיר, לבני הנוער, בכך שהיא נושאת מצלמת סלפי מתקדמת ומשופרת. גם בעיצוב של הסמארטפון השקיעה החברה. לקחנו את המכשיר להתנסות ואיתנו כל המסקנות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הסמארטפון מגיע עם מסך של 5 אינץ' ברזולוצייה FHD. התרשמתי מהעיצוב שלו, עיצוב מודרני וחדשני שנותן תחושה טובה בשימוש, בנוסף, הוא נוח בזכות הקימורים בשוליים שלו. משהו שמאוד הפתיע אותי זה הדימיון בין העיצוב של המכשיר לבין העיצוב של ה- NEXUS 6P שגם הוא מיוצר על ידי וואווי. הסוללה שלו לא מאכזבת, היא כוללת 3,000mAh ובה תוכלו בשימוש כבד להשתמש לאורך יום שלם ובשימוש רגיל אפילו יומיים.

הזיכרון הקשיח של הסמארטפון עומד על 32 ג'יגה-בייט, לא הרבה. הייתי ממליץ לקונים שמשתמשים בהרבה אפליקציות או מוזיקה להכניס כרטיס זיכרון חיצוני כי 32 ג'יגה לא תמיד יספיקו. הזיכרון המהיר (RAM) עומד על 3 ג'יגה-בייט, לא גבוה אבל לא רע, מאפשר ביצועים יחסית טובים. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 6.

© יחצ

בחלק האחורי של המכשיר יש חיישן לטביעות אצבע שמאפשר גם הורדה והעלאה של רשימת ההתראות באמצעות החלקה למטה או למעלה, החיישן עבד מעולה והכניס אותי לתוך המכשיר מאוד מהר וללא צורך בניגוב החיישן. הרמקול חזק ואיכותי אך במקום יחסית רועש לא תמיד נותן ביצועים מספקים.

ועכשיו למצלמה. המצלמה האחורית נותנת ביצועים טובים שלא מאכזבים, עם 12 מגה-פיקסל. הסמארטפון פונה לבני הנוער באמצעות מצלמת הסלפי שלו בעלת 8 מגה-פיקסל ואיתה מצב היופי שאמור לגרום לתמונות הסלפי להיות יותר מחמיאות אך לצערי מצלמת הסלפי איכזבה אותי. ניסיתי את מצב היופי שהוא גרם לתמונה להיראות כאילו שיפצו אותה ברמה מוגזמת. העור חלק הרבה יותר מדיי ונותן תחושה של זיוף. כאשר מצב היופי היה כבוי, תמונות הסלפי היו דיי טובות. עם המכשיר תקבלו אוזניות של וואווי, כבל USB מסוג C, בעל חיבור דו צדדי, חיבור של USB לשקע וניירת.

© יחצ

לסיכום, הסמארטפון לגמרי עושה את העבודה, ניתן לעבוד איתו לאורך כל היום ואפילו יומיים, זיכרון קשיח לא רע, חיישן טביעת אצבע מעולה, ועיצוב חדשני ונוח. אמנם מצלמת הסלפי לא מדהימה כפי שציפיתי ממנה להיות אך ללא מצב היופי התוצאות מספקות. ניתן לרכוש את המכשיר בשוק הפתוח ובקרוב יהיה זמין במחיר של 1,599 ש"ח בצבעים שחור-אפור ולבן-טיטאניום.

תגובות