גלקסי A7 ו- A5: סמסונג מציגה 2 סמארטפונים חדשים. יחצ

גלקסי A7 ו- A5: סמסונג מציגה 2 סמארטפונים חדשים

סמסונג ישראל הודיעה על השקתם בישראל של 2 מכשירים חדשים, גלקסי A7 ו- A5. מה אפשר למצוא בהם? האם יש בהם פיצ'רים מיוחדים?

שני מכשירים חדשים של חברת סמסונג של סדרת A הושקו אתמול (ב') בישראל על ידי "סמסונג ישראל", גלקסי A5 וגלקסי A7. שני המכשירים מגיעים בגדלים שונים, הסמארטפון הראשון מגיע עם 5.2 אינצ' והשני עם 5.7 אינצ'.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הסמארטפונים החדשים מגיעים עם איכות מצלמה גבוהה, 16 מגה פיקסל, גם במצלמה האחורית וגם במצלמה הקדמית שתוכל לצלם גם בתנאי תאורה נמוכה ברזולוצייה גבוהה ביותר. במיוחד לחובבי האינסטגרם ולצילום האוכל במיוחד, סמסונג הוסיפה פיצ'ר חדש בשם Food Mode המאפשר צילום אופטימלי של אוכל ויצלם אוכל באיכות גבוהה.

galaxy A5
galaxy A5 © יחצ

התקן החדש, IP68, שהגיע בסמארטפונים החדשים מאפשר עמידות במים, באבק ועוד תנאי טבע גם בסדרת ה-A החדשה של סמסונג. הזכרון הפנימי של המכשירים מגיע עם 32 ג'יגה-בייט ומאפשר הרחבה של עד 265 ג'יגה-בייט באמצעות כרטיס זיכרון microSD. בנוסף, הסמארטפונים כוללים פיצ'ר בשם Always On Display המאפשר לראות את השעה והתראות נוספות על גבי המסך גם כאשר הוא כבוי, פיצ'ר זה הציגה סמסונג כבר בסמארטפון אחר שלה, הגלקסי S7.

מר קריין קו (Mr. Crane Koh), מנכ"ל סמסונג ישראל אמר: "סמסונג מחויבת ללקוחותיה וממשיכה לחדש כל העת על מנת להבטיח שכל מוצר של החברה יהיה המתקדם ביותר בשוק. סדרת גלקסי A החדשה מעידה על המחויבות הבלתי מתפשרת של סמסונג. משולבת בה גישת העיצוב הייחודית של החברה עם מאפיינים אותם לקוחות סמסונג מכירים ואוהבים מדגמי ה- 7S ו-S7 Edge. המאפיינים הנוספים האלה יספקו למשתמשי הגלקסי A חוויה איכותית וביצועים מעולים מבלי להתפשר על הסגנון".

הסמארטפונים החדשים ניתנים כבר לרכישה בישראל בחנויות סמסונג ובהמשך השבוע גם ברשתות הסלולר בישראל.

תגובות