משתלם במיוחד: לקחנו לבדיקה את שיאומי רדמי נוט 4. צילום: יובל שיפמן

משתלם במיוחד: לקחנו לבדיקה את שיאומי רדמי נוט 4

שיאומי הפכה בשנה האחרונה לאחת החברות המצליחות בעולם הסמארטפונים. לקחנו את הסמארטפון החדש שלה, רדמי נוט 4, ובדקנו אותו. אז מה המסקנות?

חברת שיאומי הסינית תופסת תאוצה משמעותית בשנה האחרונה. רק לפני פחות מ- 7 שנים נוסדה וכבר היא בין 5 החברות המצליחות כיום בשוק הסמארטפונים בעולם ובישראל. כדי לבדוק מה מסתתר מאחורי הסמארטפונים של החברה, לקחנו לסיקור את הסמארטפון החדש שלה, שיאומי רדמי נוט 4, ובהחלט הופתענו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© צילום: יובל שיפמן

נתחיל במפרט הטכני של המכשיר. המסך מגיע בגודל של 5.5 אינץ' ברזולוציית 1080 על 1920 פיקסלים ובצפיפות 401ppi. יש לו 3 ג'יגה-בייט זיכרון מהיר (RAM) ו- 64 ג'יגה-בייט זיכרון קשיח (עם אפשרות הרחבה). המצלמה האחורית מצלמת 13 מגה-פיקסל והמצלמה הקידמית (סלפי) מצלמת 5 מגה-פיקסל. לסמארטפון קיבולת סוללה של 4,100mAh ומגיע עם אנדרואיד 6 מרשמלו בגרסת שיאומי מיוחדת (MIUI 8).

המסך הרשים אותי לטובה. אהבתי את הניגודיות, התצוגה, הרזולוציה והמראה הכללי של הממשק. לצערי בימים מאוד שמשיים המסך לא היה מספיק בהיר והיה צורך בהתאמצות קלה להבין את מה שרואים במסך אבל באופן כללי הבהירות כן מספקת וכן עושה את העבודה. לצערי מגן המסך שקיבלנו היה לא איכותי בכלל. הוא הסתיר את מצלמת הסלפי ולכן לא היה אפשרי לעשות סלפי בכלל בלי להוריד חלק מהמדבקה. לאחר כמה ימים המדבקה נפרדה מהמכשיר ולכן נאלצתי להיפרד ממנה.

© צילום: יובל שיפמן

שמחתי שהסמארטפון מספק 64 ג'יגה-בייט, זיכרון שיספיק כמעט לכל אחד. 3 ג'יגה בייט של RAM והמעבד נותנים ביצועים סבירים. לא תמיד הגלישה היתה חלקה, לפעמים המסך קצת קרטע בגלל העומס על המעבד וזה השפיע על החוויה של השימוש במכשיר. המצלמה לא היתה איכותית באופן מיוחד, מצלמה רגילה עם ביצועים סבירים, אבל פחות טובים בתאורה חשוכה. חיישן טביעת האצבע מאחורי המכשיר יחסית מהיר ולא עושה בעיות.

הסוללה, בעלת קיבולת של 4,100mAh, מביאה ביצועים מעולים ונתנה לי תחושה טובה של שימוש בלי לקחת בחשבון את הסוללה, לאורך יום שלם בשימוש יחסית כבד. עיצוב המכשיר מאוד יפה ויוקרתי, נותן תחושה של מכשיר ששווה הרבה ורואים שהשקיעו בו מחשבה ומאמץ.

© צילום: יובל שיפמן

לסיכום, ביחס למחיר של המכשיר (1,499 ש"ח ביבואן הרשמי אבל ניתן להשיג אותו בפחות מ1,000 ש"ח בחנויות) המכשיר מעולה ומאוד מומלץ. בעל מראה טוב, סוללה מספקת, ומצלמה שתספק את המשתמש הממוצע. המכשיר מגיע בצבעים זהב, אפור וכסוף.

תגובות