שיאומי משיקה: המילטון משיקה בישראל 2 מכשירי שיאומי. יחצ

שיאומי משיקה: המילטון משיקה בישראל 2 מכשירי שיאומי

חברת המילטון, היבואנית הרשמית של המותג שיאומי בישראל, השיקה השבוע בארץ שני סמארטפונים חדשים. איך קוראים להם? מה הם כוללים? כל הפרטים

חברת הענק הסינית שהתפתחה המון בשנים האחרונות, שיאומי, ממשיכה את המהלכים שלה עם צעד נוסף. היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, חברת המילטון, משיקה השבוע בארץ שני סמארטפונים חדשים. ה- Redmi 4A וה- Redmi 4 32GB. שני המכשירים בעלי ממשק MIUI 8 שהוא התאמה של האנדרואיד למכשירי שיאומי ותוכלו להשתמש בהם עם 2 כרטיסי סים. בקנייה מהיבואן הרשמי תקבלו עליהם 5 שנות אחריות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Xiaomi Redmi 4A

ל- Redmi 4A יש מסך בגודל 5 אינץ', מצלמה קדמית שיכולה לצלם ב- 5 מגה-פיקסל, ומצלמה אחורית עם 13 מגה-פיקסל שמגיעה עם פלאש LED ומצבי פנורמה, טיימר, HDR, סצנה ועוד. בנוסף, המכשיר תומך בהקלטת וידאו באיכות של עד 1080p FHD, ו- 30fps. עם זאת, יש לו סוללה של 3,120mAh.

הסמארטפון מגיע עם 16 ג'יגה-בייט זיכרון קשיח אך בעל אפשרות הרחבה והזיכרון המהיר שלו (RAM) בעל 2 ג'יגה-בייט. מחירו עומד על 799 ש"ח.

redmi 4a
redmi 4A © יחצ

Xiaomi Redmi 4 32GB

גם המכשיר הזה מצויד במסך בגודל 5 אינץ' באיכות Full HD, מצלמה קדמית עם 5 מגה-פיקסל, ומצלמה אחורית עם 13 מגה-פיקסל. הסוללה שלו חזקה יותר מה- Redmi 4A, עם 4,000mAh ויש לו חיישן טביעת אצבע אצבעות מהיר. ה- Redmi 4 32GB מכיל שיפורים קלים מקודמיו.

דגם זה מגיע עם מעבד גרפי בעל יכולות להריץ גרפיקות מורכבות יותר ועוד ובכך Redmi 4 32GB מתאים לאלה שמעוניינים בסמארטפון שמתאים למשחקים וגרפיקות מורכבות. הזיכרון הקשיח שלו בעל 32 ג'יגה-בייט עם אפשרות הרחבה והזיכרון המהיר שלו בעל 3 ג'יגה-בייט. המכשיר עולה 1,199 ש"ח.

redmi 4
redmi 4 © יחצ
תגובות