וואווי משיקה בישראל: סדרת ה- Mate 9 העוצמתית. יחצ

וואווי משיקה בישראל: סדרת ה- Mate 9 העוצמתית

וואווי ממשיכה להתקדם למשיקה בישראל את הסדרה החדשה שלה, הכוללת 3 מכשירים, Mate 9. מה מיוחד בה? מה ההבדל בין המכשירים בתוך הסדרה? כל הפרטים

וואווי, ענקית הטכנולוגיה הסינית, משיקה בישראל את סדרת הסמארטפונים הבאה שלה. הסדרה הזו כוללת 3 סמארטפונים. הסמארטפונים הם Mate 9, השני הוא Mate 9 PRO בעל מסך ללא שוליים, ומהדורת PORSCHE בעיצוב מיוחד. כל הסדרה בעלת סוללה חזקה וטכנולוגיית טעינה חדשה שפותחה על ידי מהנדסי החברה, טכנולוגיה זו נקראת "SuperCharge".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

דגם ה- PRO מגיע עם מסך קמור, והמסך שלו ללא שוליים בצדדים וגודלו 5.5 אינץ'. סמארטפון ה- PRO כולל גם 6 ג'יגה-בייט זיכרון מהיר (RAM), סוללה בעלת קיבולת של 4,000mAh, מצלמה קדמית (סלפי) בעלת 8 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית כפולה עם 12 מגה-פיקסל ו- 20 מגה-פיקסל. ה- PRO מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 נוגט. הוא מגיע בצבעים אפור טיטאניום וזהב ערפל. מחירו עומד על 3,949 ש"ח.

© יחצ

הדגם השני, הבסיסי יותר, הינו ה- Mate 9. גם לו יש סוללת 4,000mAh. הוא מגיע בצבע אפור חלל, עם 64 ג'יגה-בייט זיכרון קשיח ו- 4 ג'יגה-בייט זיכרון מהיר (RAM). מיחורו עומד על 3,399 ש"ח. הדגם אחרון בסדרה זו כרגע הוא תוצר של שיתוף פעולה בין וואווי וחברת המכוניות פורשה. דגם בעל מסך בגודל 5.5 אינץ' והוא נקרא HUAWEI Mate 9 PORSCHE design. המכשיר הזה נמכר רק בחנות א.ל.מ דיוטי פרי ובמחיר של 1,349 דולרים (כ- 4,877 ש"ח).

© יחצ

המצלמה בעלת 2 העדשות בסדרה זו ממשיכה את דרכה של המצלמה בסמארטפון וואווי P9, וגם היא תוכננה בשיתוף עם חברת Leica. חיישן ה- RGB לוכד צבעים אמיתיים לגמרי וחיישן המונוכרום לוכד פרטים מורכבים ובכך הם יוצרים תמונות איכותיות.

קובי כליף, מנכ"ל HUAWEI בישראל: "סדרת ה- MATE 9 מצטרפת היום רשמית למשפחת HUAWEI  בישראל. הסדרה, בהובלת מכשיר ה- PRO, מביאה לצרכן עוצמה טכנולוגית חסרת תקדים המשלבת פונקציונאליות לצד יצירתיות בלתי מתפשרת. אין לנו ספק שהצרכן הישראלי יתאהב במכשירים וייחשף ליכולות שהוא טרם פגש."

© יחצ
תגובות