שיאומי מתקדמת: 2 סמארטפונים חדשים בסדרת הדגל. יחצ

שיאומי מתקדמת: 2 סמארטפונים חדשים בסדרת הדגל

החברה הצעירה מתקדמת ומוציאה עוד 2 סמארטפונים שממשיכים את סדרת הדגל שלה, ה- MI 5S וה- MI 5S PLUS. אז מה חדש בהם? כל הפרטים

החברה הסינית שיאומי, שהחלה את דרכה לפני כמעט 7 שנים, משיקה את הסמארטפונים הבאים שלה שימשיכו את סדרת הדגל. הסמארטפונים יכללו כמו קודמיהם את מערכת ההפעלה המיוחדת של שיאומי MIUI 8 המבוססת על אנדרואיד ועם זאת גם חיישן אינפרא-אדום לשלט אוניברסלי. כרגע השיפורים מתמקדים בעיקר במצלמות, מעבדים וסוללות בהשוואה לקודמים בסדרה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נתחיל במכשיר הבסיסי, MI 5S. מכשיר זה כולל מסך של 5.15 אינץ' ובהירות משופרת לשימוש נוח יותר באור יום חזק. במכשיר תוכלו למצוא זיכרון קשיח בגודל של 64 ג'יגה-בייט (עם אפשרות הרחבה) וזיכרון מהיר (RAM) של 3 ג'יגה-בייט. המצלמה האחורית מצלמת באיכות של 12 מגה-פיקסל ובעלת זווית רחבה של 80 מעלות, המצלמה הקידמית (סלפי) מצלמת באיכות של 4 מגה-פיקסל ונותנת מגוון אפשרויות לשיפור המראה. בנוסף, יש למכשיר חיישן לטביעת אצבע וסוללה של 3,200mAh.

mi 5s
mi 5s © יחצ

המכשיר השני הינו ה- MI 5S PLUS. המסך שלו מעט גדול יותר מה- MI 5S, בגודל של 5.7 אינץ' וגם הוא בעל בהירות משופרת. תוכלו גם אצלו להשתמש בזיכרון קשיח של 64 ג'יגה-בייט (עם אפשרות הרחבה) אך לו יש זיכרון מהיר (RAM) גדול יותר של 4 ג'יגה-בייט. מצלמתו האחורית בעלת 13 מגה-פיקסל והקדמית (סלפי) 4 מגה-פיקסל. הסוללה שלו גדול מהמכשיר השני ובעלת 3,800mAh.

mi 5s plus
mi 5s plus © יחצ

לפי התכנון המקורי של החברה, המכשירים היו מיועדים למכירה ברחבי סין בלבד אך עקב ביקוש גבוה מישראל הוחלט למכור אותם בישראל במהדורה מוגבלת כאשר ה- MI 5S עולה 1,999 ש"ח וה- MI 5S PLUS עולה 2,199 ש"ח. האחריות של היצרן עומדת על שנתיים.

מחברת המילטון נמסר: "אנו גאים להביא לישראל בייבוא רשמי את המכשירים המתקדמים ביותר של שיאומי, שזוכים למחמאות וביקורות חיוביות מקיר לקיר, ופועלים במרץ על מנת להרחיב את מגוון המוצרים של שיאומי בישראל. המילטון שמה לה למטרה להרחיב את מגוון המוצרים של שיאומי בישראל, בכדי להעניק לצרכן הישראלי את חוויית המותג המלאה, ולחשוף בפניו את מנעד המוצרים הרחב של שיאומי, את הטכנולוגיות ואיכויות המוצרים הגבוהות ואת התמורה הגבוה ביותר למחיר".

תגובות