מתאים לכולם: מה חשבנו על המשחק Nioh החדש. צילום מסך מיוטיוב

מתאים לכולם: מה חשבנו על המשחק Nioh החדש

משחק הפעולה החדש Nioh Nioh מבית Team Ninja מנסה להגיע לרמות חדשות, האם הוא אכן הצליח? כל מה שחשבנו על המשחק

לפני כחודש נחשפנו לראשונה למשחק Nioh החדש מבית Team Ninja. בתחילת המשחק, דמותכם וויליאם נמצא בתוך תא כלא ביפן אי שם במאה ה-17 ומנסה להיחלץ מאותו כלא. על מנת להצליח הוא מנסה לעבור בין מספר אנשים ובדרך הוא שומע שני אנשים המנהלים שיחה, סוכנו של המלכה ואדוארד קלי, הרשע במשחק שגנב מכם את הרוח היפנית שעזרה לכם ואתם מנסים להחזיר אותה אליכם. במהלך המשחק תגיעו למספר מקומות ובכל מקום סיפור שונה. בכל פעם תלמדו יותר ויותר על אומנויות לחימה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בתחילת המשחק תרגישו קצת קושי אבל כשמתחילים להבין יותר טוב את המשחק כך ההתנהלות שלכם במשחק תצליח יותר והמשחק יעבור לכם חלק. יהיו מקומות מסוימים שתרגישו קצת יותר קושי מהפעמים הקודמות. האויבים שלכם במשחק אלו השדים והלוחמים, אותם תפגשו בכל מקום במשחק. לכל אויב יש דרך משלו להילחם כך שכל פעם אחרי שנלחמתם מול אחרים ולמדתם את היכולות שלהם, יבוא אויב חדש עם סגנון אחר ממה שהכרתם לפני כן.

בכל מקום חדש במשחק אתם תראו ותתפלאו מהגרפיקה שהושקעה במשחק, איך כל מקום הותאם לזמן שאתם נמצאים בו, ליפן העתיקה של המאה ה- 16 וה- 17. דמויות המשחק הושקעו ממש כך שלכל דמות יהיו דברים שייחודים רק לה, אם זה הבגדים של הדמות, כלי הלחימה שלה או אפילו התנועות שלה, איך שהיא נלחמת. כמובן שמדי פעם תבחינו בדברים לא מציאותיים וייחודים למשחק ולעלילה שלו ונראה שהושקע לדבר זמן רב וכמות אדירה של עבודה.

 

כמו רוב משחקי הווידאו, יש בתחילת המשחק סרטון המסביר על המשחק ומנסה להכניס אותך למשחק ולעלילתו וכאן הסרטון מוצג בצורה חלקה ונהדרת, וממש נותנת לך תחושה שאתה בתוך המשחק, וזאת כמובן בעזרת הגרפיקה הנפלאה והסאונד של המשחק שממחיש כאילו אתה באותה תקופה של המשחק ביפן העתיקה. לכל אורך המשחק תפגשו דמויות רבות וחדשות, ובכלל, המשימות כלל לא חוזרות על עצמן וכל פעם אתה מגלה דבר חדש במשחק. דמויות המשחק גורמות לכך שהמשחק לא יחזור על עצמו בעקבות כוחותיהם והייחודיות שיש לכל דמות.

מדי פעם, לאורך המשחק יצוצו מספר באגים, אבל לא באגים משמעותיים שיפריעו לחוויית המשחק ולהמשכה, למשל, לפעמים כאשר דמות במשחק תנסה לפגוע בכם בחרב, החרב תעבור דרך גוף דמותכם וויליאם. בנוסף ישנו באג שפתאום במהלך המשחק הרזולוציה תרד במעט.

לסיכום, אם אתם בעניין של משחקי ווידאו ויש לכם פלייסטיישן 4, אנחנו ממליצים לכם לקנות את המשחק. הוא חוויה בפני עצמה ואם יש לכם הרבה זמן פנוי, Nioh יעשה את העבודה ויעביר לכם את הזמן בלי שתשימו לב כלל. גם רמת הקושי שלו טובה, אם אתם רוצים לעלות ברמה שלכם אנחנו ממליצים לשחק את המשחק.

תגובות