מצלמת סלפי מקצועית: וואוי משיקה שני מכשירים חדשים. צילום מסך מיוטיוב

מצלמת סלפי מקצועית: וואוי משיקה שני מכשירים חדשים

היום (ד') חברת וואוי השיקה מכשירים חדשים בסדרת ה-P, ה-P10 וה-P10 PLUS. היינו בהשקה ואנחנו רוצים להציג בפניכם את המכשיר. מה מיוחד בו והאם המחיר מרחיק אתכם ממנו? כל הפרטים

חברת וואוי, חברה שללא ספק הצליחה להשתחרר מהטייטל הסיני שתפס אותה בשנים האחרונות, משיקה שני מכשירים חדשים היום (ד') עם אותו שיתוף הפעולה יחד עם חברת Leica בעולם הצילום.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז כמו שאמרנו, החברה השיקה שני מכשירים חדשים. קודם כל, הP10 יגיע בגודל של 5.1 אינץ', מוגנת על ידי שכבת הגנה של גורילה גלאס 5. המכשיר יגיע עם 64 זיכרון פנימי ואפשר להרחיב עד ל256 גיגה. זיכרון פנימי הוא 4 RAM וזה מעולה. המעבד של המחשב הוא Octa-core 2.4 Ghz.

© יחסי ציבור

ה-P10 PLUS להבדיל, יותר גדול והוא בגודל 5.5 אינץ'. המכשיר שוקל 165 ק"ג, להבדיל מה-P10 שהוא 145 ק"ג. המכשיר מגיע עם 128 גיגה זיכרון פנימי וגם הוא מאפשר הרחבה.  

המצלמה של המכשיר חזקה במיוחד. שיתוף פעולה עם חברת Leica מאפשר חווית צילום משמעותית. מצלמה אחורית כפולה, 20 מגה פיקסל ועוד עדשה של 12 מגה פיקסל. במצלמה יש אפשרות של צילום ב-4K ומוד חדש שנקרא פוטרייט מוד, כן, דומה בטירוף לאייפון, רק שהמוד עובד גם בסלפי. המצלמה הקדמית היא 8 מגה פיקסל, גם היא של חברת לייקה. המצלמות מוטעמות בתוך המכשיר והן לא בולטות, מה שמונע הרבה שבירות.

הסוללה של ה-P10 עומד על 3200 מיליאמפר והסוללה של ה-PLUS עומדת על 3740 מילאמפר, ויש למכשירים אפשרות של טעינה מהירה, וזה מוסיף המון. קיים חיישן טביעת אצבע, אך בחלק הקדמי. בנוסף, אפשר לנווט עם החיישן בטלפון ולעשות פעולות שונות. 

© יחסי ציבור

המכשירים יגיעו ב-25 באפריל, באותו היום עם השקת המכשירים החדשים של חברת סמסונג. אחנו לא יודעים אם ביטול המס ששר האוצר מקיים תשנה את המחירים אך המחירים כרגע הם - ה-P10 במחיר 2799 ש"ח והפלוס יעלה 3399 ש"ח. המכשירים יגיעו בשלל צבעים שונים ומגוונים. בנוסף - ערכה מיוחדת ל-3000 הרוכשים הראשונים: חצובה, מטען נייד 10000 מיליאמפר, מטען מהיר למחשב, כבל נתונים, מתאם B ל-C. 

תגובות