UE Wonderboom: "רמקול עמיד ששווה כל שקל". צילום: נבו טרבלסי

UE Wonderboom: "רמקול עמיד ששווה כל שקל"

בכל חנות טכנולוגיה שתכנסו, אתם תראו שלל עצום של רמקולים וסוגים שונים ביניהם. חברת UE השיקה לאחרונה רמקול עמיד ומסוגנן חדש בשם ה-Wonderboom. ביקורת

כבר יצא לכם לשמוע על הרמקולים של חברת UE אצלנו באתר, אבל הפעם קיבלנו לסקירה את אחד הרמקולים החדשים שלהם והאמת היא - זה רמקול ששווה לחלוטין לקנות אותו. מה מיוחד ברמקול ומה אולי ירתיע חלק מכם? ביקורת רמקול.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

סיקור בוידיאו
 

כשקיבלתי לראשונה את הרמקול החדש, ה-Wonderboom, אני חייב להודות שכבר התלהבתי מהנראות שלו. רמקול שמימדיו הם 102 מ"מ גובה, 93.5 מ"מ אורך ושוקל 425 גרם. הרמקול קטן ודי שמן, מה שבהתחלה גרם לי לחשוב שהרמקול הזה לא יצליח להפיק קול חזק כל-כך אבל בוודאות נראה טוב. הרמקול משמיע מוזיקה ב-360 מעלות, כך שזה משמיע מוזיקה לחלל הרחב ולא רק לכיוון אחד. מכיוון שהוא קטן והוא משמיע מוזיקה לכל כיוון, הרמקול הזה מאפשר ניידות מעולה ובכך אפשר לצאת איתו לטיולים, לפיקניקים חמודים וגם לחלל פתוח, בזכות עוצמת סאונד חזקה במיוחד.

מה שעוזר לרמקול להיות רמקול נייד ומעולה, הוא העמידות שיש לרמקול. ה-Wonderboom עשוי מחומרים שמאפשרים לו להחזיק נפילות מגובה של עד 1.5 מטרים ומאפשרים לו להיות עמיד במים בתקן IPX7, זאת אומרת עד לעומק של מטר למשך חצי שעה. למרות המסה של הרמקול, החומרים שלו מאפשרים לרמקול לצוף במים כך שאם איך שהוא הרמקול נכנס לבריכה והחלטתם להשאיר אותו שם - אתם עדיין תצליחו למצוא אותו בקלות.

© יחצ

אתם שואלים בוודאי איך מתחברים לרמקול? החיבור לרמקול הוא על ידי חיבור Bluetooth אך החברה החליטה לוותר על האפשרות של חיבור בכבל AUX, מה שחבל. טווח הקליטה של החיבור הוא עד 30 מטרים, מה ששוב מאפשר ניידות מירבית. הרמקול מציע חייב סוללה ארוכים במיוחד, עד ל-10 שעות נגינה רצופות וכנראה שלא על עוצמת הווליום הגבוהה ביותר.

לרמקול יש כמה פיצ'רים שמאפשרים לכם לוותר על פתיחת המכשיר שלכם: לחיצה משותפת על כפתורי ה-"+" ו-"-", תשמיע צליל לגלות כמה סוללה נשארה לכם (3 קולות שונים לסוללה גבוהה, בינונית ונמוכה), לחיצה על הסמל של החברה כדי להפעיל ולכבות את המוזיקה ולחיצה כפולה בשביל להעביר מוזיקה. נקודה חזקה במיוחד לרמקול הזה, הוא שאפשר לחבר רמקול נוסף לרמקול שכבר מחובר (ולא למכשיר הסמארטפון) על ידי לחיצה בכפתור ה-UE, ובכך לאפשר הכפלת עוצמת הסאונד במסיבה או במפגש החברתי שאתם מארגנים.

 

המוצר זמין לרכישה בישראל והוא מגיע בצבעים: אדום, סגול, ורוד, שחור, אפור וכחול. המחיר של המוצר הוא 599 ₪, כולל אחריות לשנתיים. את ה-WONDERBOOM ניתן להשיג ברשת פרטנר ובדיוטי פרי. בשורה התחתונה, מדובר ברמקול עמיד שווה כל שקל. 

תגובות