העתיד כבר כאן: 14 המצאות מגניבות שייקחו אתכם לעתיד. hammacher

העתיד כבר כאן: 14 המצאות מגניבות שייקחו אתכם לעתיד

מדענים אף פעם לא הפסיקו להדהים אותנו עם המצאות חדשות ומדהימות. אספנו לכם 14 המצאות מגניבות וגאוניות שכבר נמצאות בחנויות או יגיעו בקרוב

אנו משתמשים בהמצאות וחפצים שונים בחיי היומיום. יש הרבה מאוד המצאות שאנחנו חושבים שלא קיימים במציאות או לפחות בינתיים. מסתבר שחלק מהדברים האלה אכן קיימים וכבר משרתים הרבה אנשים בעולם. הגיע הזמן שהם גם ישרתו אותנו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

1. מנורת שולחן מתקדמת

זוהי מנורת חשמל אלחוטית אשר צפה באוויר מעל בסיס עץ קטן שבו מוטבעים מגנטים. מנורה זו כבר בשימוש פעיל מפני שבמפתיע היא לוקחת מעט אנרגיה: אם המנורה תפעל שש שעות ביום, המנורה יכולה להחזיק מעמד עד 22 שנה.

© flyte

2. מעיל "חכם" עם חימום מובנה

במעיל יש אלמנטים חימום מיוחדים הבנויים באזור האחורי, בחזה ובשורש כף היד. בעזרת חיישנים מיוחדים, ניתן להתאים את רמת החום בהתאם לרצונכם. המצאה שימושית זו תהיה מוערכת לא רק על ידי אוהדי הספורט הפעילים.

© flexwarm

3. משטח סטרילי

מכשיר זה משתמש בקרני אולטרה סגול בכדי להרוס עד כ- 99% של חיידקים מזיקים, מכל משטח מוצק שאינו נקבובי. נראה שהחלום של כל עקרות הבית התגשם: המטבח יוכל לזרוח עם טוהר וניקיון.

© verilux

4. טלפון תלת - צדדי

שלושה מסכים מחוברים בטלפון נייד אחד. המסכים יכולים לעבוד במצבים שונים, גם אם אתה משתמש ביישומים שונים בו זמנית. המקלדת ממוקמת על גב אחד האלמנטים המתקפלים. אנו מקווים כי הייצור של הטלפון יושק בהקדם האפשרי.

© idkul

5. אוזניות תרגום אלחוטיות

ברגע שאתם מכניסים את האוזניות הקטנות האלה לתוך האוזניים שלכם, הן מתחילות לתרגם אוטומטית לשפה שנבחרה בהגדרות, וכל זה בלי להתחבר לאינטרנט. מהיום מסעותיכם יהיו יותר קלים ומעניינים.

© waverlylabs

6. שניים באחד: רולר וסקייטבורד

לא כמו סקייטבורד רגיל, המצאה זו מאפשרת לך לשלוט באופן חופשי על הרגליים. לרולר סקייטבורד יש 2 גלגלים ומיקום נוח עבור הרגליים. לא רק בני נוער ישמחו מההמצאה הזו, והיא כבר קיימת.

© hammacher

7. מטען סולארי

המטען הוא סוללה ניידת קטנה שמחייבת את הטלפון שלך לצרוך אנרגיה סולארית. כל מה שעליכם לעשות הוא לחבר את המטען לחלון בבית. אתם יכולים לבדוק בעצמכם כמה זה נוח.

© xd-design

8. טלפון סלולרי ואוזניות בלוטות' בהתקן אחד

סוף סוף, מישהו הצליח לשלב אוזניות בלוטות' וטלפון סלולרי בהתקן אחד. כאשר אתה לוחץ על הטלפון הסלולרי מהצדדים, האוזנייה יוצאת מאמצע המכשיר ונכנסת לתוך האוזן. חבל שהפרויקט עדיין בשלב הרעיונות.

© mojorno

9. סורק רכיבי המזון

סורק המזון הומצא ושוחרר בשביל אלה שרוצים לדעת במהירות ממה מורכב המזון אותו אוכלים. אפליקציה מיוחדת לטלפון סורקת את המוצרים, ואז שולחת רשימה של מרכיבים ומידע על הערך התזונתי. עכשיו לא צריך לדאוג לגבי בטיחות האוכל שאתם אוכלים.

© tellspec

10. טלפון חכם וגמיש בצורה מדהימה

הטלפון חכם וסופר גמיש. אם הוא ייפול לא יקרה לו נזק רב, והוא יכול לצלול למים עד לעומק של עשרה מטרים. אפשר במהירות לחבר אותו אל מפרק כף היד. הטלפון יכול לשרת גם בשביל כושר וגם כשעון חכם. היצרנים מבטיחים לשחרר את המכשיר בעתיד הקרוב.

© getportals

11. העתק הדבק

המכשיר מאפשר לך לסרוק ולהדפיס תמונות בכל מקום. כל מה עליך לעשות הוא ללחוץ על הלחצן ולסרוק את האובייקט, ולאחר מכן את התמונה ניתן להעביר לכל משטח באמצעות דיו. כרגע זה רק רעיון, אבל כאשר המכשיר הזה ישוחרר, יהיה תור ארוך לקנות אותו.

© yankodesign

12. טלפון סלולרי עם תחזית מזג האוויר הברורה ביותר

הטלפון הזה יכול להראות בבירור את מזג האוויר: זה פשוט משנה את הרקע של המסך. עכשיו אנחנו רק צריכים לחכות שהרעיון הזה ייצא לפועל.

© yankodesign

13. עט עם חיישן אלקטרוני

באמצעות העט, אתה יכול לכתוב כל דבר ובכל מקום. זה באמת עובד: כל מה שנכתב על המשטח נשלח אל הטלפון או אל המחשב. זה דבר חיוני אם צריך לכתוב משהו בדחיפות ואין לך טלפון או נייר בהישג יד.

© otmtech

14. קומקום העתיד

מכשיר זה הוא מכשיר מדהים המאפשר לך לחמם כל נוזל שאתה רוצה ישירות בכוס, בקערה או בכל כלי אחר. זה מחמם בדיוק את כמות הנוזל שאתה צריך, ומבזבז פחות אנרגיה וזמן.

© miito
תגובות