סטפן: "הרגשתי צורך להוציא משהו עצמאי משלי". צילום: אורי דוידוביץ'

סטפן: "הרגשתי צורך להוציא משהו עצמאי משלי"

כוכב הרשת ומי שגרם לשלל בני נוער להתחיל לרקוד, סטפן, מגיע לראיון עצמאות מיוחד לכבוד הקמפיין החדש בכיכובו וכניסתו לרשימת "50 כוכבי הנוער המובילים של ישראל". אז איך הכל התחיל והאם הוא ישתתף בפסטיגל הקרוב? צפו

כבר שנה וקצת שסטפן גאגבה בן ה-18, סוחף אחריו המונים ברשת בזכות אבק כוכבים ובעיקר בזכות סרטוני ריקוד מרשימים שגורמים לנו להרגיש חו"ל בארץ. מאז שהתחזק באינסטגרם הספיק להוציא שלושה סרטוני ריקוד מקוריים הכוללים גם שירים משלו שהפכו להצלחה מסחררת ברחבי הרשת ולדיבור החם אצל הנוער. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בראיון מיוחד שערכנו איתו, סטפן סיפר על הדרך היחסית קלה שעבר עד שפרץ בגדול. אל תחפשו סיפור סינדרלה - סטפן ידע בדיוק מה הוא רוצה והולך עם זה בכל הכוח. את התוצאות אתם בוודאי מצליחים לראות עם לא מעט תפקידים חדשים בחייו. כששאלנו אותו על הפסטיגל הוא לא פסל את האפשרות.

כתבת: חן אביב | צילום: אורי דוידוביץ' | עריכה: יותם קצור
 

רק אמש (ב') הכרזנו עליו כמקום ה/20 ברשימת כוכבי הנוער המובילים של ישראל וזה רק תוצאה אחת של הגל ששהביא איתו. גאגבה קיבל לא מעט קמפיינים בשנה האחרונה כשהחדש מביניהם יוצא בימים אלו בעבור "נביעות+" שמשיקים בקבוק שתייה מיוחד "Push and Shake" הכולל גם הוא כמובן את טרנד הריקוד עם סטפן וכן את "אתגר הבקבוק" יחד עם כוכבי מיוזיקלי רבים כדוגמת אנה זק.

מתוך הקמפיין החדש
מתוך הקמפיין החדש © אלעד סגולי
תגובות