אנדרואיד תראה לכם מה זולל לכם את הסוללה. מתוך ההכרזה

אנדרואיד תראה לכם מה זולל לכם את הסוללה

מכירים את זה שהסוללה נגמרת לכם כל כך מהר ובלי שום סיבה מיוחדת? כי אנחנו כן ולאנדרואיד O שהכריזו עליה לפני כמה ימים, יש פתרון. כל הפרטים

לפני כמה ימים היה כנס המפתחים של גוגל, שם הכריזו על כמה דברים שחלקם לא רלוונטי לאנשים שלא מפתחים. בין ההכרזות יש עדכון חדש לגבי צריכת הסוללה. העדכון החדש של הסוללה הוא חלק ממערכת ההפעלה החדשה, והוא יכול לעזור לכם לזהות בקלות ובמהירות אילו אפליקציות זוללות את הסוללה שלכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

תפריט הסוללה הנוכחי מאפשר לכם לעבור למצב חיסכון בסוללה ולהציג נתונים סטטיסטיים לגבי כל אפליקציה, מה שמוסיף אבל לא עוזר לנו במיוחד. הגרסה החדשה תהיה הרבה יותר שימושית ומביאה תוכנות נוספות לתפריט הסוללה. גוגל דואגת, לצריכת חשמל נמוכה יותר בכדי לשפר את חיי הסוללה ובכך לחסוך עוד כמה דקות קריטיות מהסוללה של המכשיר. מערכת ההפעלה החדשה מגבילה באופן אוטומטי את פעילות האפליקציות ברקע כדי לסייע בשמירה על צריכת החשמל והסוללה, יעיל הרבה יותר מהגרסה הקודמת.

באנדרואיד O יש אפשרות להציג נתונים מפורטים לגבי צריכת הסוללה של כל אפליקציה. העדכון החדש מעודד אותנו ועוזר לנו להבין כי החברה מתמקדת בחיי הסוללה, שזה דבר מאוד חשוב במיוחד בימינו שאנחנו משתמשים כל כך הרבה במכשירים, לפנאי ולעבודות שונות בבית הספר. עוד שינוי מרנין, גוגל הודיעה על כך שהיא משנה את האימוג'ים שאנחנו מכירים לאימוג'ים שנראים אחרת מאימוג'י גוגל המוכרים שהיו במקלדות של אנדרואיד.

חלק מהחדשים ששונו © מתוך האתר emojipedia
תגובות