איך לבחור את הסלפי המושלם לפייסבוק או לאינסטגרם?. צילום: shutterstock

איך לבחור את הסלפי המושלם לפייסבוק או לאינסטגרם?

כולנו רוצים לעשות את הרושם הטוב ביותר שאנחנו יכולים באינטרנט. בין אם אתם ברשת כדי לחפש עבודה חדשה, ובין אם לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, כל כך הרבה ממה שאנשים רואים בחיינו הוא בתמונות שאנו בוחרים

אנשים בוחרים בקפידה את התמונות המייצגות אותם, והם בדרך כלל לא בוחרים תמונות פרופיל שאינן מחמיאות להם אך לא תמיד ניתן למצוא את התמונה שהכי מחמיאה לכם. חוקרים מצאו שיש דרך מפתיעה לוודא שאתה בוחר את התמונות הטובות ביותר שלך.

עוד בערוץ בדיגיטל של פרוגי:

פסיכולוגים מאוניברסיטת דרום ויילס פרסמו לאחרונה מחקר שאומר שהאדם המושלם לבחור את הסלפי הטוב ביותר שלך הוא למעשה אדם זר. יש לנו תחושה מעוותת אם אנחנו נראים טוב או לא. זה לא משנה כמה חברים יגידו לנו שאנחנו נראים נהדר, אנחנו פשוט לא יכולים לראות את זה.

 

Trying to capture in camera#mirrorselfie #happysunday💕

A post shared by Sush (@sushma977) on

בכל הנוגע לרושם ראשוני, זרים לומדים הרבה רק על ידי התבוננות בנו. כאשר הם רואים את התמונות שלנו, הם יכולים ישר להסיק לגבינו מסקנות. לא רק שזרים יכולים לבחור את התמונות הכי טובות, הם גם מסוגלים להתאים את התמונות לשירות המתאים ביותר. ההבדל הגדול ביותר בין זרים לבין אנשים שאתה מכיר הוא שזרים מסוגלים לבחור תמונות אשר יראו את היכולת והאמינות שלך, בכלל מבלי לדעת.

תגובות