איפה אתם עכשיו? סנאפצ'אט בעדכון מטריד ומסוכן מאוד. יוטיוב

איפה אתם עכשיו? סנאפצ'אט בעדכון מטריד ומסוכן מאוד

אנחנו יודעים שהמיקום שלנו חשוף להרבה אנשים, מה שאתם לא יודעים עד כמה זה מדויק. עדכון של סנאפצ'אט מאפשר לאנשים לראות איפה אתם נמצאים. כן, איפה בדיוק. כל הפרטים

סנאפצ'אט מנסה לחדש ולגרום ליותר אנשים את האפליקציה, ויוצא אפקט הפוך: פיצ'ר חדש שמכניסים לאפליקציה הוא סנאפצ'אט מפות. על פניו זה נשמע מגניב, אפשר לעשות עם זה הרבה דברים טובים, אך טמונה בזה סכנה גדולה מאוד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הכירו את סנאפצ'אט מפות
 

הסרטון מציג את הפיצ'ר בצורה חיובית: אתם עם חברים בתחילת יציאה ולא יודעים מה לעשות. אפשר לקפוץ לפיצ'ר, לראות איפה חברים שלכם נמצאים, במקום מדויק, ולהגיע עד אליהם. ככה תוכלו למלא את הזמן שלכם בצורה טובה במיוחד ולדעת איפה החברים שלכם נמצאים.

אך אם אתם מספיק ערים למשמעות של מידע שלכם ברשת, אתם יכולים להבין שזה לא בדיוק כזה חיובי. עזבו את זה שהחברים שלכם יידעו איפה אתם נמצאים ולפעמים זה יכול להוביל למצבים בעייתיים, לאלו שיש עוקבים בוגרים זה יכול להוביל למצבים פדופילים ומסוכנים במיוחד. זה הרבה מעבר לזה שאתם נמצאים ברחובות, זה שיודעים בדיוק איפה אתם נמצאים.

© יוטיוב

מה אנחנו ממליצים לעשות? יש באפליקציה אפשרות לבטל את זה שאנשים יראו אתכם על המפה. מצב שנקרא, "Ghost Mode" - כשהמצב הזה פועל, חברים לא יהיו יכולים לראות אתכם על המפה. מי שממש רוצה לבטל את המיקום שלו באפליקציה, יכול להיכנס להגדרות ולבטל את שירותי המקום. שימו לב שזה יבטל לכם את כל שאר הפיצ'רים של המיקום שאתם נמצאים בו וכל הנלווים.

תגובות