כוכב הרשת העולה: "אני רוצה לנסות להביא משהו חדש". יוטיוב

כוכב הרשת העולה: "אני רוצה לנסות להביא משהו חדש"

הוא רק בן 14 והוא כבר מסתמן כאחד מכוכבי היוטיוב הבאים. בואו להכיר את נדב משאלי שנמנה עם חברי ערוץ The Radar

אחרי כמה כוכבי רשת אתם עוקבים? כמה מהם בוגרים וכמה מהם צעירים יותר? תכירו את נדב משאלי, רק בן 14, ואחד מכוכבי הערוץ The Radar ונכון לכתיבת שורות אלו מיוצד בסוכנות "talenteen". על מה הוא מדבר ומה הוא מתכנן בעתיד?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מאיפה בא הרעיון להצטרף לערוץ יוטיוב?

"אני פחות או יותר שמתי לב שאין מספיק תוכן מקורי ביוטיוב ישראל. החלטתי שאני רוצה לנסות להביא משהו חדש, משהו מקורי, ואמרתי בוא נעשה את זה דרך יוטיוב, הצטרפתי ומשם פחות או יותר הכל התחיל".

 

איך החברים שלך לכיתה הגיבו על זה?

"בהתחלה הם לא ידעו. פתאום הם ראו אותי ביוטיוב ופתאום אני מתחיל לקבל מלא שיחות טלפון שכולם אומרים לי "מה איזה גדול", "איזה טוב זה", "תמשיך ככה", "אנחנו גם רוצים". כולם מאוד אהבו את זה. בבית ספר כולם מכירים את זה ואפילו היו כמה שביקשו להצטרף גם".

שאלנו אותו איך זה השפיע עליו חברתית לאחר מכן, הוא ענה כי "כן, האמת שזה השפיע עליי. אני מכיר יותר אנשים ועכשיו הכרתי דרך היוטיוב שני אנשים חדשים ועשינו סרטון יחד".

© יוטיוב

מההתחלה חשבת שהערוץ יצליח ככה?

"לא האמת שלא, קיוויתי מאוד שהוא יצליח אבל לא חשבתי שזה יצליח כל כך מהר, אבל באמת שזה פשוט כיף לראות את זה". הוספנו לשאול אותו מאיפה הוא למד על עריכה וצילום והוא ענה שגם עריכה וגם צילום "אח שלי לימד אותי, הוא עורך הרבה זמן, והוא לימד אותי פחות או יותר את כל מה שהוא יודע".

 

איך אתה מתמודד עם תגובות רעות?

"כל אחד מקבל תגובות רעות. ממש אין לי בעיה עם תגובות רעות, אנשים יכולים להגיד עליי מה הם רוצים וכבר אמרו עליי מה שהם רוצים. אין לי שום בעיה עם זה ואפשר להגיד שהכל עובר לידי, לא אכפת לי".

בסרטונים של נדב הוא נעמד ומדבר על דברים שהם לא הכי "בגיל" שלו. באחד הסרטונים הוא חשף את הסודות מהקליפ של סטטיק ובן אל תבורי, העביר ביקורת קשה על רון נשר ואף נוגע בנושאים קצת יותר "מבוגרים".

 

איך ההורים שלך הגיבו על כל הקטע הזה של הערוץ יוטיוב? הרי אתה מדבר בערוץ שלך גם על דברים שלא מובן מאליו שנערים בגילך ידברו עליהם.

"ההורים שלי מאוד מאוד תומכים בי, מאוד אוהבים את זה, מאוד אוהבים את התוכן. אני גם מתייעץ איתם לפני כל סרטון שאני מעלה והם רואים את כל הסרטונים שלי ומאוד אוהבים אותם".

תגובות