גם בסמארטפון: משחק שבו רוכבים על הוברבורד. צילום מסך מהאפליקציה

גם בסמארטפון: משחק שבו רוכבים על הוברבורד

הוברבורד הינו כלי תחבורה קטן המבוסס על שיווי משקל ותופס תאוצה בפופולאריות שלו בתקופה האחרונה בישראל. לאחרונה הוחלט להוציא גם משחק בסמארטפון המבוסס על המכשיר. כל הפרטים

לאחר שמשרד התחבורה אישר מכירה של הוברבורדים בישראל, כלי הרכב הקטן הפך לפופולארי מאוד בקרב בני נוער בישראל. לכל מי שעדיין לא שמע על ההוברבורד, הלהיט המטורף שהציף את הרחובות בחודשים האחרונים, מדובר בלוח שווי משקל בעל שני גלגלים המשמש אנשים לרכיבה, העובד בדומה למכשיר הסגוויי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כעת כלי הרכב הקטן עלה שלב ועכשיו ניתן למצוא הוברבורדים גם בסמארטפונים. למעשה יצאה אפליקציה הנקראת "Hoverboard Drift sim simulator" (להורדה במכשירי אנדרואיד ומכשירי אפל) המדמה הוברבורד. מטרת המשחק היא לנסוע על הוברבורד כמה שיותר רחוק תוך כדי תפיסה של מטבעות זהב והתחמקות ממכשולים כמו רכבים או עצמים שונים שנמצאים על הכביש (מזכיר מעט את המשחק המוכר - "טמפל ראן"). לאחר שצוברים מספר מסוים של מטבעות ניתן לרכוש במשחק דגמים נוספים של הוברבורד.

© צילום מסך מהאפליקציה

זו לא פעם ראשונה שמנסים להפוך טרנד פופולארי לאפליקציה. דוגמא נוספת היא הספינר, שניתן למצוא היום בחנות האפליקציות ולא רק בחנויות. עכשיו רק נותר לחכות ולראות האם האפליקציה תהיה פופולארית כמו ההוברבורד המוחשי, או שהוא היה צריך להישאר כלי תחבורה בלבד.

תגובות