כל האמת בפרצוף: הרשת החברתית שמזהה תווי פנים. מתוך האפליקציה

כל האמת בפרצוף: הרשת החברתית שמזהה תווי פנים

תכירו את ה רשת החברתית ההחדשה שתזהה את הבעת הפנים שלכם ותגיב על פוסט של החברים שלכם עם הרגש המדובר. מה הרשת החברתית הזו מחדשת? כל הפרטים

Polygram, היא רשת חברתית חדשה שמביאה את האפשרות לזהות את תווי הפנים שלכם, ובכך להגיב לפוסים עם הרגש שאתם חווים באותו רגע נתון. שימו לב לשמה של הרשת, "פולי-גרם", לנו זה מזכיר מעט את המילה "פוליגרף", שכידוע זו מכונה שמטרתה לגלות אם אדם משק או לא. וזה ממש לא במקרה, מטרתה של הרשת החברתית היא להגיב לפוסטים בצורה כנה ואמתית לפי תויי הפנים שלכם. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז איך זה עובד? לאפליקציה יש למעשה מסך צילום, ממש כמו בסנאפצ'ט וכך המשתמשים מעלים לרשת החברתית תמונות סלפי שלהם. אחרי פרסום התמונה, אפליקציה תוכל לזהות את תווי הפנים של העוקבים והמגיבים לפוסט או לתמונה והיא תמחיש בעזרת אימוג'י את הבעת הפנים האמתיתי שלכם ברגע החשיפה. החידוש כמובן הוא היכולות להראות למשתמש את תחושות הקהל באמת. האפשרויות הן מגוונות, לא עוד רק "לייק" או "אהבתי", אלא מנעד רחב של אפשרויות כמו מאוהב, צוחק, עצוב, אדישות ועוד.

אפשרויות העריכה שניתן ליישם על התמונות הן מוכרות, אך מה שחדש פה הוא היכולות לשנות בהירות ולערוך בצורה מעט יותר מתקדמת והסטיקרים שאפשר להדביק בתמונות יכולים להיות כאנימציות ורגשות.

כמה צפו בכם?
כמה צפו בכם? © מתוך האפליקציה

אופציה נוספת שהרשת מחדשת היא נעילת תמונה. מה זה אומר? נגיד ואתם רוצים להעלות תמונה ואתם לא רוצים ששאר המתשמשים יצלמו מסך, יש לכם את האופציה להעלות אותה עם מנעול. כל התמונה תהיה עם "מסך אדים" ובשביל לראות את התמונה עליכם "לנקות" את המסך ולאחר פחות משנייה זה מחזיר את האדים שניקיתם. בנוסף לאפשרות הזו, האפליקציה מאפשרת לכם ניתוחים על בסיס מיקום ודמוגרפיה.

להבדיל מהמתחרות, האפליקציה מציעה אפשרויות ברורות, כאלו שמאוד עוזרות למשתמשים להבין שכדאי להשתמש באפליקציה הזו. הערפל, העריכה הנרחבת, האפשרות של זיהוי תווי הפנים האמיתיים שלכם וכל שאר האפשרויות, מזמינות את המשתמשים לאפליקציה ומהוות נקודות לטובה באפליקציה.

© מתוך האפליקציה
תגובות