5 אפליקציות שיעזרו לנו לצלוח את שנת הלימודים הקרובה. צילום מסך מיוטיוב

5 אפליקציות שיעזרו לנו לצלוח את שנת הלימודים הקרובה

לא קל לצלוח שנת לימודים שלמה. שנת הלימודים מתקרבת ואיתה אנחנו מביאים לכם 5 אפליקציות שיעזרו לכם לעבור אותה בהצלחה. אנחנו כבר משתמשים בהן

ימים אחרונים של חופש ושנת הלימודים כבר ממש מעבר לפינה, אז אחרי שכבר קניתם תיק חדש, יומן חדש וקלמר חדש, אספנו בשבילכם 5 אפליקציות חינמיות שיעזרו לכם לעבור את השנה בהצלחה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

1. מילון מורפיקס

הגעתם לבית הספר, נזכרתם שיש לכם היום שיעור אנגלית ושכחתם להביא מילון, מה תעשו? מורפיקס הוא הפתרון. מורפיקס היא אפליקציית המילון ישראלית מצליחה, תוכלו לתרגם מעברית לאנגלית ולהיפך, ובנוסף גם להקשיב למילה כדי לדעת איך להגות אותה כשתצטרכו. אין ספק שזו אפליקציה שימושית.

2. Any.do

האפליקציה הזאת תעשה לכם סדר בין כל שיעורי הבית, המבחנים, והאירועים שיש לכם. Any.do (הישראלית) מאפשרת לכם לקבוע תזכורות, משימות ואירועים ומאפשרת לכם לסדר אותם לפי תאריך או סדר עדיפות. האפליקציה הזאת תדאג שלא תשכחו שום דבר חשוב.

 

3. Math alarm clock

האפליקציה הזו תדאג שתצליחו להתעורר בבוקר ואפילו לקום מהמיטה מהר מהרגיל. אפליקציית math alarm clock גורמת לך לפתור בעיה מתמטית פשוטה בשביל לכבות את השעון המעורר שלך. כשאתה פותר את הבעיה על הבוקר, המוח שלך מתחיל לעבוד מהר יותר, וככה אתה מתחיל את היום כשהמוח שלך כבר פועל ויותר קל לך להתחיל ללמוד.

4. Photo math

תארו לכם, אתם יושבים בבית, עושים בסוף היום שיעורי בית ונתקלים בשאלה שאתם לא מצליחים לפתור. ההורים לא בבית, האחים קטנים ועדיין לא למדו את החומר, ואין מי שיעזור לכם לפתור ולהבין את התשובה. בדיוק בשביל מקרה כזה, photo math הומצא. האפליקציה תאפשר לכם לצלם או לכתוב כל תרגיל או משוואה מתמטית שאתם לא מצליחים לפתור, ותוך שניות תופיע לך התשובה הסופית של התרגיל. אבל, מה שווה התשובה בלי הדרך? מפתחי photo math חשבו גם על זה, ובנוסף לתשובה הסופית יופיעו לך גם כל שלבי הפתרון של התרגיל.

 

5. Tik tek

tik tek היא רשת חברתית ללימודים המיועדת לתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים בישראל ומאפשרת לתלמידים טובים לעזור לחבריהם על ידי העלאת פתרונות לשאלות במקצועות הלימוד שהם טובים בהם. כל ילד יכול לצלם תשובה ולהעלות דרך האתר בלבד, ובכך לעזור לעוד ילדים. באפליקציה, תוכלו לחפש תשובות. יהיה עליכם לבחור את נושא הלימוד ואת שם ספר הלימוד שבו מופיעה השאלה, ולאחר מכן את מספר העמוד, מספר השאלה ובמקרה הצורך גם את מספר הסעיף, והופ, התשובה עומדת לנגד עיניכם.

תגובות