הגיע הזמן: הסוף להודעות הפשינג בג'ימייל. מתוך ההכרזה של גוגל

הגיע הזמן: הסוף להודעות הפשינג בג'ימייל

לא מעט אנשים מקבלים הודעות פישינג, שמטרתן לחשוף מידע אישי עליכם ולהשתמש לרעתכם. אם אתם בעלי אייפון כנראה יש לכם מזל - הבעיה שלכם פתורה. כל הפרטים

מידי יום אנשים מקבלים הודעות בדואר האלקטרוני. הודעות בקשר לעבודה, הודעות מקרוב משפחה, או מהבנק. זה אומר שאנשים נחשפים לסיכוי גדול יותר לקבלת הודעת פישינג. גוגל החליט למנוע מכם להיפגע מזה, כרגע,הבשורה היא למשתמשי אפל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לפני מספר ימים, הודיעה גוגל כי לאפליקציית ג'ימייל יש את האפשרות להזהיר אותנו מפני התקפות פישינג אפשריות. לאלו בינינו שלא יודעים, פישינג היא שיטה המבוססת על לקיחת מידע פרטי וחסוי מאנשים, על ידי התחזות לאתרים מוכרים. אם תקבלו הודעה במייל שמכילה בתוכה קישור ותפתחו את הקישור, במידה וגוגל תהיה סבורה שהקישור עלול להיות חשוד, תקבלו הודעת אזהרה: "בטוח שברצונך להמשיך"? 

האפליקציה גם תדע להזהיר אם תלחצו על קישור שגוגל תדע שהוא מזוייף, ותשלח את האזהרה הבאה: "האתר שאתה מנסה לבקר בו זוהה כזיוף, שנועד לגרום לך לחשוף מידע פיננסי, אישי או מידע רגיש אחר".

© גוגל

גוגל הוסיפה בעבר עדכון דומה באפליקציית ג'ימייל באנדרואיד, אבל זאת הפעם הראשונה שהעדכון הזה נמצא במערכת ההפעלה iOS .לדברי החברה, העדכון החדש יצא כבר אל האפליקציה, אך ייקח כשבועיים עד שהעדכון יהיה זמין בכל מקום.

 

תגובות