הגיע הזמן: יוטיוב יוצאים עם עדכון חדש ומפתיע. צילום מסך מיוטיוב

הגיע הזמן: יוטיוב יוצאים עם עדכון חדש ומפתיע

בזכות העדכון החדש של יוטיוב נוכל לצפות בסרטונים בצורה אנכית, כמו בהרבה אפליקציות שונות. תהיה לנו את היכולת לשנות את מהירות ההפעלה של סרטונים, ועוד כמה עדכונים מפתיעים. כל הפרטים

בקרוב מאוד תצא יוטיוב עם עדכון חדש (לחלקכם כבר יש את העדכון) שחיכינו לו לא מעט זמן: היכולת לצפות בסרטוני ווידיאו בצורה אנכית. כאשר תפעילו סרטון שצולם ליוטיוב בצורת אנכית, לא תראו עוד את הסרגלים השחורים והכיתוב בצדדים. מה שאומר שתוכלו לראות את הסרטונים בדיוק כמו שרואים אותם בסנאפצ'ט. 

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

 

עוד דבר שיוטיוב שינו זה את הלוגו שנשאר די קבוע בשאר הפעמים שיוטיוב התעדכנו. הלוגו החדש לא נראה שונה ממש מהלוגו הישן, הוא בנוי על אותם צבעיים - שחור, אדום ולבן, אך הפעם הרקע הוא לבן, המילה Youtube צבועה כולה בצבע שחור ויש סמל קטן לצד המילה בצבע אדום. לא רק דרך המכשיר, גם דרך המחשב העיצוב של יוטיוב שונה.

מי שגלש ביוטיוב בימים האחרונים יכל לראות שהלוגו לא הדבר היחידי שהשתנה בעיצוב של יוטיוב. העיצוב נראה הרבה יותר נקי, הקווים האדומים שהיו באתר השתנו ללבנים ככה שכל הרקע הוא לבן. ולחובבי שחור, יש גם את האפשרות להפוך את הרקע לצבע שחור, ככה שגם פחות יסנוור אותנו בלילה.

תגובות