שומרים על הסוללה: טיפים שישמרו לכם על חיי הסוללה . shutterstock

שומרים על הסוללה: טיפים שישמרו לכם על חיי הסוללה

דמיינו שלאחר בילוי עם חברים, הסוללה מתרוקנת ולא תוכלו להעלות פוסטים שמתעדים את החוויה. מבאס, נכון? בדיוק בשביל זה, אספנו עבורכם טיפים לשמירה על הסוללה

הרגע השנוא על כולנו ביום הוא להרים את הטלפון בכדי לשלוח הודעה לחבר או בכדי להיכנס קצת לאינסטגרם, ואז לגלות שנגמרה לנו הסוללה, בהחלט מבאס. בדיוק בשביל זה קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הסוללה לזמן רב יותר.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

כבו הגדרות זוללות

אתם רואים שהסוללה כמעט מתרוקנת ואין לכם מטען לידכם? כבו את נתוני הגלישה ותוודאו שאתם על בהירות נמוכה. זה יגרום למכשיר שלכם להתאמץ הרבה פחות ולא לרוקן את הסוללה יותר. האינטרנט והבהירות הם כלים שזוללים סוללה. בנוסף, כבו את חיפוש האינטרנט האלחוטי ואת קישוריות הבלוטות'. ככה זה לא יחפש התקנים או חיבורים ולא יאמץ את המכשיר יותר.

© shutterstock

תנו למכשיר להיטען

קחו את הזמן ופעם אחת ביום לפחות תתנו לטלפון שלכם להטען עד הסוף, גם אם ממש מתחשק לכם לעבור עוד שלב במשחק.

טמפרטורת המכשיר

תשתמשו בטלפון שלכם בטמפרטורות ההפעלה שלו. נגיד, באייפון טמפרטורת ההפעלה היא בין 0 ל- 35 מעלות צלזיוס. אם תהיו בתנאי טמפרטורות גבוהות או נמוכות יותר חיי הסוללה שלכם עלולים להתקצר באופן זמני, עד שתחזירו את האייפון לטמפרטורות הרגילות שלו.

© shutterstock

רעש או רטט?

תאמינו או לא, כשאתם מעבירים את הטלפון שלכם למצב רטט, הסוללה מתרוקנת מהר יותר מאשר שהוא על רעש. אז אם אתם לא נכנסים לפגישה חשובה עדיף להשאיר את הטלפון על רעש.

תגדירו זמן כיבוי

כשאנחנו לא נוגעים במכשיר הטלפון שלנו הוא נכבה באופן אוטומטי. כדי לחסוך בצריכת חשמל, ניתן להגדיר תוך כמה זמן יכבה המסך באופן אוטומטי. אם נגידר מסך, זה יחסוך לנו את זה שהמכשיר יישאר דלוק כל הלילה כי שכחנו ללחוץ על הכפתור.

© gettyimages

נטען? נתקו!

ניתוק הטלפון לאחר הרבה זמן שהטעינה כבר הושלמה הורס את הסוללה של המכשיר, לכן לאחר שהסוללה מלאה נתקו את המכשיר מטעינה. בנוסף, לא מומלץ להטעין את הטלפון בזמן השינה, כי ככה לא תוכלו לדעת מתי הטעינה הושלמה.

© Shutterstock

"חסכון באנרגיה"

בהרבה מכשירים חדשים קיים מצב שנקרא "חסכון באנרגיה", ותוכלו להפעיל אותו מתי שתצטרכו למשוך את חיי הסוללה עוד קצת זמן. ברגע שתפעילו את האפשרות, זה ימזער את כמות האנרגיה ובכך חיי הסוללה יתארכו.

תגובות