כל מה שאתם צריכים לדעת על הארכיון של אינסטגרם. צילום: GettyImages

כל מה שאתם צריכים לדעת על הארכיון של אינסטגרם

רוב הסיכויים שאת העדכון הזה של אינסטגרם לא תכירו, למרות שהוא די ישן. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, הכירו את הארכיון של אינסטגרם. איך משתמשים בו? ובמה הוא עוזר? כל הפרטים

בחודש יוני פרסמה אינסטגרם עדכון חדש, העברת תמונות לארכיון. הארכיון מאפשר לכם להסתיר תמונות וסרטונים שהועלו לפרופיל שלכם, מבלי למחוק אותם לחלוטין. לפיכך, אם תרצו תוכלו להחזיר את התמונות בכל זמן.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הארכיון יכול לעזור לכם במצב בו יש לכם לדוגמה תמונות מביכות מהעבר שאתם רוצים למחוק, אך קיבלתם הרבה לייקים, במקרה כזה תוכלו להעביר אותן לארכיון ולשמור אותן רק לעצמכם. אפשר להשתמש בארכיון גם במצב הפוך, אם יש תמונה שקיבלה מעט לייקים - ניתן להעביר אותה לארכיון.

 

השימוש בארכיון הוא די פשוט, אם אתם מעוניינים להעביר תמונה לארכיון, אתם צריכים לעבור לתפריט על ידי לחיצה על שלושת הנקודות בפינה השמאלית העליונה של התמונה.

 

© צילום מסך

 

כאשר אתם נמצאים בתפריט, אחת מהאפשרויות תהיה "ארכיון". בחרו באפשרות זו כדי להעביר את הפוסט אל הארכיון.

© צילום מסך

כאשר תלחצו על "ארכיון" הפוסט יעבור לארכיון והתמונה כבר לא תוצג בפני העוקבים שלך, רק אתה תוכל לראות אותה. אל דאגה, את התמונות שהעברתם לארכיון וסרטוני הווידאו קל מאוד למצוא. לחצו על סמל השעון הקטן שיושב בפינה הימנית העליונה של הפרופיל שלכם וכל התמונות שמאוחסנות בארכיון יופיעו שם.

© צילום מסך

אם תרצו להחזיר את התמונה מהארכיון אל הפרופיל תוכלו לעשות זאת בכל שלב. לחצו על התמונה שברצונכם להוציא מהארכיון, לאחר מכן לחצו שוב על התפריט מעל התמונה. והפעם בחרו באפשרות 'הצג בפרופיל'.

© צילום מסך

לאחר  שתחזירו לפרופיל את התמונה שבחרתם, היא תחזור בדיוק אותו דבר, מספר הלייקים והתגובות יישארו אותו הדבר ותאריך ההעלאה של התמונה יישאר גם הוא.

תגובות