כן או לא: אינסטגרם בעדכון חדש שיהפוך את הסטורי לסקר. צילום: GettyImages

כן או לא: אינסטגרם בעדכון חדש שיהפוך את הסטורי לסקר

כמה מאיתנו שואלים את העוקבים שאלות ומצפים לקבל תשובה? אינסטגרם החליטה להפוך את התהליך הזה לפשוט יותר ואטרקטיבי יותר

מי שרצה לשאול את העוקבים שלו שאלה בסטורי, הוא היה מקבל מטר של תשובות בדיירקט. עכשיו, אינסטגרם מאפשרת לדעת את התשובות בצורה קלה יותר. היא הפכה את הסטורי שלה לקצת יותר אינטראקטיבי עם פיצ'ר חדש – מדבקת ה-"poll" המאפשרת להוסיף סקר לסטורי. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הוספת מדבקת ה"poll" לסטורי בעצם תתן לכם את האפשרות ליצור סקר קטן, אותו העוקבים שלכם והצופים בסטורי שלכם יוכלו לענות עליו. איך זה עובד? לאחר שתגררו את המדבקה ותשחררו אותה על המסך אוטומטית תוצג לכם האפשרות להתאים את השאלה ואת 2 התשובות כרצונכם.

הצופים שיצפו בסטורי יוכלו להצביע, ומיד לאחר ההצבעה יופיעו להם התוצאות הכוללות עד כה באחוזים. כדי לצפות בתוצאות בעצמנו, פשוט נפתח את רשימת הצופים עבור התמונה או הסרטון שהעלינו, ושם יופיעו לנו מספר התוצאות הכולל, מי הצביע, ובאיזה תשובה הוא בחר. כמובן שאחוזי ההצבעה מתרעננים בזמן אמת, כך שאם נחזור מאוחר יותר נראה מספרים חדשים לגמרי.

בנוסף למדבקת הסקר החדשה, אינסטגרם גם מוסיפה כלי טפטפת המאפשר לקחת צבעים מהתמונה שצילמנו ולהשתמש בהם בטקסט או במברשת הצביעה, וכלי יישור (שזמין רק למכשירי iOS נכון לעכשיו) העוזר לוודא שהמדבקה שהוספנו ישרה כראוי ושלא כיסינו שום חלק חשוב מהתמונה או הסרטון. העדכון החדש זמין כעת גם למכשירי אנדרואיד וגם למכשירי iOS.

תגובות