WeWork מקיימת אירוע יזמות שתעזור ליזמים ויוצרים. צילום: אלון אלבכרי

WeWork מקיימת אירוע יזמות שתעזור ליזמים ויוצרים

אם יש לכם רעיון לסטארטאפ, אבל אתם לחוצים בזמן או במשאבים בגלל בגרויות או כל סיבה אחרת, חברת WeWork רוצה לעזור לכם. באירוע ענקי, תחלק החברה 1.5 מיליון דולר ליזמים צעירים. איך מגישים מועמדות?

כיום, אנשים עם רעיונות יכולים להקים חברה קטנה ואפילו לגדול ולהצליח בגדול. במקרה של בני נוער, יכול להיות שיש לכם רעיון מטורף, אבל אתם לא מכירים אף אחד שיכול לעזור לכם או הזמן הפנוי שלכם ממש קצר. לכן, WeWork, חברה שמעודדת יזמים לפעול, מקיימת בארץ אירוע ענקי עם פרסים ומתחמים ענקיים. מה יהיה שם ואיך מגישים מועמדות לקבלת פרס?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בשביל שקצת תכירו, WeWork הציבה לעצמה משימה והיא לתת לאנשים את המרחב, את ההכוונות ואת העזרה שהם צריכים כדי לעזור להם בהקמת מיזמים ובשביל עבודתם. בנוסף לכך, החברה עוזרת להם למצוא שיתופי פעולה עם אנשים עם אותו הראש ובכך לעזור לעסק שלהם לשגשג. כך שזה מתאים במיוחד לבני נוער, המחפשים אנשים שיהיו יכולים לעזור להם להגשים את הרעיון שלהם.

© Shutterstock

החברה, התחייבה לתרום 20 מיליון דולר ליזמים בכל העולם. מתוכם, תחלק 1.5 מיליון דולר באירוע בארץ, בשם The Creator Awards, שיכלול בתוכו הופעות מוזיקליות חיות, ירידים, שוק יוצרים ועוד. באירוע יהיו כיתות אומן שונות, וביניהם עם אביב גפן ומייסד WeWork, אדם נוימן. האירוע יתקיים בגני התערוכה בתל אביב בתאריך 26 באוקטובר. זו לא פעם ראשונה שהחברה מקיימת אירועים כאלו, אלא כבר קיימה אירועים בוושינגטון, מישיגן, לונדון וברלין.

אם אתם רוצים להציע את הרעיון שלכם, עליכם להיכנס לאתר שלהם ולהגיש מועמדות עד ה-15 בחודש. עליכם לצלם סרטון קצר שבהם אתם מציגים את עצמכם ומסבירים על הרעיון העסקי שלכם. לאחר סגירת ההרשמה, יעברו על הרשימה ומספר מצומצם מהמגישים יעברו לשלב האירוע שם יש קטגוריות בחלוקת הפרסים: פרס "הפיתוח" - אנשים עם מיזם שזקוק למימון, פרס "ההשקה" - עבור עסקים, ופרס "ההתרחבות" - פרס שמיועד לחברות שרוצות לעלות לשלב הבא. הזוכים באירוע הזה יהיו זכאים להציג את הרעיון שלהם בגמר העולמי בניו יורק.

© Shutterstock

חלק משמעותי מהאנשים שמגיעים ל-WeWork הם בני נוער, ולכן תחרות זו תמנה כנראה הרבה בני נוער יוזמים. לפי החברה, כל מי שרוצה יכול להגיש מועמדות ולא צריך להיות חלק מקהילת WeWork, כך שאם אתם גיליתם על זה עכשיו, אתם יכולים להציע את עצמכם ואולי תזכו. זו יכולה להיות אבן הדרך הראשונה שלכם בדרך להגשמת הרעיון העסקי שלכם או בדרך המקצועית שלכם בעולם היזמות. בהצלחה לכל מי שמגיש.

תגובות